רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ יקי אדמקר: בן גביר אמר לנתניהו בישיבת ראשי הקואליציה: אני רוצה לפרוש מהממשלה ולתת לכם רשת ביטחון מבחוץ. גם ככה היועמ״שית לא נותנת לי לתפעל את המשטרה. אז בשביל מה אני טוב? רק בשביל להביא להם את ה-9 מיליארד שקל?

✅  עמית סגל: השב"כ ספג הערב את אחד הכשלונות האבטחתיים הגדולים בתולדותיו, ברחוב עזה בירושלים

✅ השר איתמר בן גביר בטוויטר: היום הזה נפל דבר בישראל. הקולות של הטייסים שווים יותר מהקולות של גולני ומג"ב. הקולות של צהלה שווים יותר מהקולות של דימונה ובאר שבע, והקולות של אנשי ההייטק שווים יותר מעובדי הכפיים. אסור לעצור את הרפורמה במערכת המשפט ואסור להיכנע לאנרכיה .

✅ השר ניר ברקת: אגבה את רה"מ בהחלטה לעצור ולחשב מסלול מחדש. הרפורמה נחוצה ונעשה אותה - אבל לא במחיר מלחמת אחים.

✅ יואב יצחק: התרעתי ואני חוזר  ומתריע: צריך לחקור מי מגייס/מזרים כספים כדי לעודד סרבנות והמרדה נגד הממשלה בכלל  וצה״ל בפרט. סכומי כסף גדולים מוזרמים לכלי תקשורת שמגוייסים גם הם להמרדה נגד הממשלה. אותם גורמים חותרים - במסווה של הגנה על הדמוקרטיה בישראל - במטרה להפיל את ממשלתו של נתניהו.

✅ אדם גולד: אנחנו דיקטטורה כה פראית עד שכשמתפרעים מהמחנה הנכון ומשפטנים נחושים לאתרג אותם ממשלת ישראל לא יכולה לעשות כלום. שום דבר. לא יכולה להעמיד לדין סרבנים, לפתוח כבישים, להעניש ממרידים או אפילו לכבות הצתות באמצע איילון. אפילו מתקפת קפיטול על ראש הממשלה עוברת כמו כלום. מדינת כל משפטניה.

✅ בלי בושה: אוניברסיטת חיפה מאפשרת קיום אירוע פוליטי אנטי ישראלי בשטחה של תא חד"ש שמציג את זה כמאבק מול "כוחות הכיבוש המשתוללים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.