רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ ג'וש בריינר בביקורת : וצריך לדבר על מרב מיכאלי. לא בגללה המחנה הפסיד. בגללה המספר הוא 64 ולא 62, וזה משמעותי בימים הקריטיים האלה. אנחנו משלמים מחיר יקר על היוהרה והשחצנות שלה והיא לא שילמה אף מחיר. ממשיכה כאילו כלום. היא הימרה - ואנחנו הפסדנו. לזימי, קריב ורייטן במלחמה. ואיפה היא? קחי אחריות מרב.

✅ בכיר במשטרה מודה - התקשורת עוזרת למובילי המחאה.

✅ מעניין איפה הנשיאה חיות? הרי רפורמה אין, כל שיש זה שינוי עתידי של כ-13 אחוז משופטי העליון בשנתיים הקרובות. למה הנשיאה חיות לא יוצאת להרגיע את העם אחרי שהיא הפחידה מפנינו? ואיפה היועמשית מיארה שתצא להבהיר שאין רפורמה רק שינוי מאוזן במבנה הוועדה למינוי שופטים? מעניין באמת.

✅ יצחק גורדון, יו"ר איגוד המשפטנים בשירות הציבורי -  ״משפטנים, עוזרים משפטיים לשופטים, סניגורים ציבוריים, מתמחים, עורכי דין בכל השירות הציבורי - יוצאים לשביתה כוללת - אין חקיקה ואין ליטיגציה, אין ייעוץ משפטי, ואין ועדות, אין מכרזים ואין אישורים, אין הליכים - הכל נעצר!!

✅ היום בעצם באה ההסתדרות ואמרה לכולנו שהבחירות לא ממש משנות. תבואו גם עם 80 מנדטים, אבל כל עוד יש אליטות המחזיקות את מוקדי הכוח, הם יחליטו אם לסגור או לפתוח את המדינה כרצונם, לדעתי הם לא לוקחים בחשבון את כוחו של הימין, כאשר יתעורר, זה לא יהיה רק איילון, האליטות יצטרכו לנהל מו"מ ארוך על מנת שהעסקים שלהם ייפתחו מחדש, זה משחק באש !!

✅ הצעת אי האמון נדחתה במליאה ברוב של 59-53

✅ עמית סגל: הנשיא קיבל הערב הזדמנות שנייה, הפעם באמת בלתי חוזרת. נקווה כולנו שהפעם יצליח 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.