רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ נתניהו: אני מבין שיש כאן מישהו שמכוון לעשות אנרכיה, קוראים לו יאיר לפיד, הוא אומר את זה בצורה ברורה. הוא לא רוצה להגיע להסכמה, הוא לא נענה לקריאות הההידברות שלנו, שחוזרות ונשנות והן אמיתיות. הוא רוצה למנוע את זה והוא רוצה פשוט להביא למשבר שלטוני. הייתי אומר למשבר חוקתי, כי באמצעות זה הוא מתכוון להגיע לבחירות חדשות. 

✅ דפנה ליאל: סיכום היום בכנסת:
- שלב ב׳ של המהפכה המשפטית אושר לקריאה ראשונה בועדת חוקה 
- חוק החמץ אושר לראשונה בועדת הבריאות
- חוק הנבצרות עבר בטרומית
- חוק עונש מוות למחבלים עבר בטרומית
- חוק דרעי 2 - החל הדיון בועדה מיוחדת

✅ ׳מעריב׳: עד כה - 38 עצורים ברחבי הארץ בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית.

✅ דובר המשטרה אלי לוי נשאל ב'ערוץ 12' אודות אופי ביקורו של בן גביר בחפ"ק המשטרה: "עשרות שרים וח"כים הגיעו בעבר לחפ"ק ולא שאלתם עליהם שאלות כאלה". (הסקופים)

✅ שדרן הרדיו הוותיק נתן זהבי שהושעה בעקבות אמירות מקוממות בשידור נגד הדת עדיין לא מוכן להתנצל על הדברים הקשים, ואחרי יותר מ-25 שנה - ככל הנראה סיים את דרכו ב׳רדיו 103׳. "הוא בחר שלא להתנצל ולכן עד שהוא לא יעשה את זה, הוא לא יחזור למיקרופון", סיפרו גורמים ברדיו ל׳מאקו׳ .

✅ יערה שפירא: לוין ורוטמן מנהלים בימים האחרונים מגעים עם גורמים משפטיים על הרפורמה וחלקם כבר מניבים פרי: מסתמנות הסכמות לגבי הגבלת פסילת חוקים בביהמ"ש העליון, מניעת ביקורת שיפוטית על חוקי יסוד ושינוי עילת הסבירות - כאלה שירככו מעט את הרפורמה המשפטית. עדיין במוקד המחלוקת: הועדה לבחירת שופטים .

✅ אחרי מגמת היחלשות ממושכת: השקל מתחזק הבוקר מול האירו והדולר שנסחר סביב 3.61 שקלים, במקביל נרשמו עליות במדדים המרכזיים בבורסה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.