רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 בפברואר 2023

ההשפעה של השמאל על יאיר שרקי והכרזתו כי הוא מעדיף תועבה


זה התחיל עם קיצוץ הפיאות, והיה כבר אז מי שאמר כי זו ההחלת הנפילה שלו. האמת היא מי שעקב אחריו מאותה תקופה הוא דיווח יותר ויותר נגד חרדים ראית שמשהו מאוד לא בסדר אצלו, אבל איש לא רצה להאמין שזה ירחיק כל כך. גם אם נכון שהוא רווק בן 30 זה לא אומר שעליו להכריז הכרזה שכל כולה הרמת יד בקודשא בריך הוא שעל מעט דברים אמר כי הם תועבה והענין של שרקי הוא תועבה

אני מבקש לשאול את יאיר שרקי, לשם מה ההכרזה הזו? האם ביקש קרדיט אצל חבורת אנשי התועבה? מדוע לא יכולת להשאיר את הנושא הזה לעצמך ושזה יהיה עניינך בלבד. מכיר אני 'חרדים' שהם חיים חיי תועבה ומשחקים כאילו שהם צדיקים לא מסתכלים על נשים ולא אומרים את האמת מה הסיבה האמיתית שהם מתעבים נשים, אבל הם לא יכריזו על כך לעולם

כשקראתי את דבריו של שרקי הזדעזעתי, הוא אומר לקדוש ברוך הוא שהוא אוהב אותו. אולי יסביר לי איך אוהבים את מי שמאחור מכניסים לו סכין בגב? שרקי יודע כי מדובר בתועבה, אז נניח אתה לא יכול להתגבר על יצרך, אבל לשם מה להכריז כי אתה עושה מעשי תועבה נגד רצונו של הקב"ה. זו לא אהבה, מפני שאם היית אוהב את הקב"ה היה עליך להשקיע זמן וכח על איך שיוצאים מן הענין הזה וזה אפשרי, וגם אם לא תצליח לפחות לא מכריזים על כך

כתבתי אצל אוחנה ואני חוזר על זה גם כאן. התורה מסתיימת עם המילים 'לעיני כל ישראל' כל מה שעושים בפרהסיא 'לעיני כל ישראל' זה סוף התורה

אם לא היית עם פיאות ולא היית בא מבית דתי הייתי מדלג על הנושא. אבל מדובר במי שגדל בבית דתי ואף חרדל"י, אבא שלך אדם יקר ובני משפחתך כולם משתייכים לשומרי המצוות, וכאשר אתה מכריז הכרזות כאלו, זה  לא עניינך, זה פוגע בכל ענין, מפני שיהיו מי שישמעו את דבריך ויעשו כמותך למרות שהם בני ישיבות וחרדים, וכאן החטא שלך כפול, לא רק שאתה חוטא בתועבה אתה מחטיא עוד אחרים שיעשו כמותך

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.