רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בינואר 2023

האם דרעי הופך להיות הליברמן החדש?


 כולנו אוהבים את דרעי שנים וחגיגי מרן הרב עובדיה יוסף זצוקל
אבל ממה שאני מריח בהבנה שלי הולכים לעשות על דרעי מה שעשו לליברמן ודרעי יהפוך להיות מגן המערכת
שעל שהפעולה האחרונה והסופית שינצל דרעי יהיה על ידי כך שאריה דרעי יפנה לנשיא בוזי הרצוג לקבל חנינה
ודרעי יסביר לו שבזכות תמיכתה של ש"ס למענך הנשיא רק בזכות שס אתה ניבחר. ותחון אותי
ובוזי יירצה בתמורה הבטחה שאריה דרעי ירכך את החוקים ואת הרפורמה המשפטית ושלא ייגע ולא יעשה שינויים מרחיקי לכת ורק בתנאי לכך הוא יקבל חנינה ויחזור לממשלה
ולדעתי שמתווך ומעורב בסיפור הזה הלוא הוא בני גנץ
וילחצו על דרעי לקחת ראש הממשלה החלופי כדי לעצור את ביבי ויוכל בתור ראש ממשלה חלופי להטיל וטו על כל חוק ויעצור את החקיקות נגד מערכת המשפט 
וממילא יביא לזריקת סמוטריץ ובן גביר מהקואליציה ויכניס את בני גנץ ויטל בציבור שזה ענין בטחוני ורגיש וזה עתה צריך ממשלה רחבה
מי יודע מה המערכת המשפטית עוד תעשה את דרעי הליברמן החדש על ידי הדיל של החנינה אצל הנשיר ולהעיף את הימין הקיצוני קרי סמוטריץ ובן גביר מהקואליציה.במקרה שכזה ביבי ייזרק מהפוליטיקה
יריב לבין ייברח מהממשלה
והלך טוטלוס על ממשלת הימין לדורות
ותם עידן ביבי והימין 
כי דרעי סגר עסקה עם השמאל והם ייאתגרו אותו
אותי זה ממש מלחיץ בימים האחרונים שזה הולך לשם
ואני כבר שומע ביממה האחרונה שמקורהי דרעי מנסים לייצר משבר בין דרעי לביבי כביכול שעכשיו ביבי האשם המרכזי
תמבין איפה הגענו
זה לא פשוט
אני מקווה שזה לא ילך לשם
אבל דרעי מה אכפת לו לקבל חנינה מה הוא צריך מלחמות?
לכן זה מלחיץ
והנה אני שומע שיריב להין טס לחול היום לחופשה שכנראה הוא כבר מריח את הקומבינה שיכולה להתרקם בין המערכת המשפטית והנשיא לבין דרעי
ימים יגידו...

צריך לשים לב טוב טוב מי היועצים של אריה דרעי בימים הקרובים ואת מי הוא ממדר
אני מקווה שהוא לא יהיה הליברמן החדש ומזה חוששים 
אני שומע הערב את מקורבים מתדרכים שאריה דרעי רוצה רק ראש ממשלה חלופי וזה רק מה שהוא ייקח ולא משהו אחר
בקיצור מה שמנדלבליט ייצרו נגד ביבי זה ימשיך לדרעי העיקר לסנדל את ביבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.