רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בינואר 2023

בג"ץ איבד את אימון רוב הציבור!!!


את בג"ץ לא שופטים על פי פסק דין אחד אלא על פי שרשרת פסקים של שנים, כאשר אתה חי באווירה חד צדדית, כאשר אותו נושא ועניין כאשר מעלה אותו מי שקרוב להשקפת העולם השמאלנית זה עובר את בית המשפט ואם מדובר במי שהוא איש ימין זה לא עובר אז אין לציבור מה לחפש בבית משפט כזה. אני עובר על מאות פסקים של בג"ץ ומוצא כי הנטיה מאוד ברורה, מראש אתה יודע מה יפסקו ולכן אין זה פלא כי במדינה שרוב רובו של העם אינו שמאלני וערבי שיאבד את האימון בבית המשפט

אין אפילו מינימום של ספק, כי אם היה לנו מצב דומה ודרעי היה בממשלתו של לפיד, בית המשפט היה מסביר כי על פי ה'סבירות' הוא בודאי חזר בתשובה ולכן אפשר לאפשר לו לכהן כשר במשלת לפיד, אבל כאשר מדובר בממשלת נתניהו אז ה'סבירות' היא שפושע טבעו לפשוע וימשיך לפשוע בשבתו בתפקיד כזה ולכן יש לאסור את כהונתו

ה'סבירות' של בית המשפט העליון הוא שמאלני אנטי יהודי ואנטי דתי בכל כך הרבה תחומים, מי שמסוגלים היו להתיר חמץ בפסח בבתי החולים בית משפט כזה אין לו מקום במדינה יהודית. הרחמים שיש להם על ערבים ושמאלנים, והדם האכזרי שלהם לאנשי דת וימין היא ההוכחה הכי טובה כי אין לנו בית משפט, יש לנו מחלקת עינויים לדתיים וימניים ומחלקת רחמים לשמאלנים וערבים

את התדמית הזו יצר בית המשפט במשך של שנים רבות, זה לא מהתקופה האחרונה בלבד, במדינת ישראל אין בית משפט נייטרלי מי שישפוט על פי האמת ועל פי רצון העם ושאיפותיו. כן, רוב הציבור בישראל הוא דתי וימני זו המציאות, ובית המשפט מבקש לדכא את  היהדות והימין ומתנהג כפי שמתנהג

בי אש לא יחשוד כי אני אוהד דרעי. כל מי שקורא את מה שאני כותב עליו שנים יודע כי אני בז ומתעב את התנהגותו, וזועק נגד מעשיו וגניבותיו. ואכתוב כאן בצורה הכי ברורה, אם בית המשפט העליון בישראל היה מתנהג כפי שצריך להתנהג אני הייתי מתייצב בצד של בית המשפט שפסל את דרעי בשל גניבות והעלמות המס. העניין הוא כאשר בית המשפט העליון אינו יודע ללכת בין חלקי העם ולהיות באמצע ושהעם ירגיש שיש בית משפט שלוקח כחשבון את תרבות כל העם ולא רק את תרבות הליברליזם והשמאל הבוחל בכל דבר יהודי, גם כאשר הם ישפטו משפט שאפשר להבין אותו אי אפשר להתייצב לצידו

שימו לב, כל חלקי החרדים והדתיים נגדכם, ומדוע? מפני שההרגשה שנתתם לחרדים ולדתיים שאתם אוייבים להם, לא ידעתם איך ללכת בין הטיפות ולהימנע מחד צדדיות

יותר ויותר מאבדים אימון בבית המשפט הנוכחי ובמסגרתו, ובטענות שהשופטים יבואו לעצמם בלבד הם בישלו את זה לעצמם

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.