רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 ערוץ 7: סמוטריץ׳ דורש במשא ומתן להשאיר בצה"ל את האחריות הביטחונית על עוטף ירושלים .

🔎 אמיר אטינגר: בליכוד הציעו לבן גביר לפצל את משרד הנגב והגליל והפריפרייה - כך שהוא יקבל את הנגב והגליל ושס תקבל את הפריפרייה או הפוך - בן גביר לא מתלהב מפיצול המשרד ורוצה את כולו או פתרון אחר .

🔎 יובל שגב: דרישות השבת של יהדוה"ת - הממשלה תפעל לאכיפת החקיקה הקיימת בנושאי דת ושבת - באיסור העסקת יהודים בשבת ובמניעת מסחר בשבת. הממשלה תפעל לפתור את חילול השבת בייצור חשמל, יקדמו אגירה מקומית של חשמל, כדי לצמצם עבודה וייצור בשבת. תקום ועדה לטיפול בנושא. 

🔎 ביהדות התורה דורשים מנתניהו להתחייב שהוא ימנה את יריב לוין לשר המשפטים, אם הוא רוצה לקצר תהליכים במו"מ הקואליציוני. לדברי בכירים במפלגה, אם נתניהו אכן יתחייב על כך בפניהם הם יסכימו לוותר על חלק משמעותי מההסכם שעוסק בפירוט הרפורמות השונות במערכת המשפט. (זאב קם).

🔎 חוות הדעת של היועמשית נגד מינוי דרעי לתפקיד שר. יועמ״ש מפלגת העבודה לשעבר, עו״ד דניאל כהן, למתי טוכפלד: ״זו חוות דעת בניגוד ללשון החוק, אני חושב שכלו כל הקיצין והגיעו מים עד נפש מהיועמשית הנוכחית. דרעי לא נשפט למאסר, אני לא מבין למה עורכת הדין מיארה מייצרת פעם אחר פעם סיטואציות בלתי נסבלות שמראות על פוליטיזציה מוחלטת"

🔎 יהודה שלזינגר: לליכוד נשאר: ביטחון, חוץ, משפטים, תחבורה, חינוך, כלכלה, תרבות וספורט, תקשורת, אנרגיה, תיירות, איכות הסביבה (שכחתי עוד כמה בטוח) יו"ר כנסת, ראשי ועדות וגם כמה תפקידי שגרירים. על מה ביטן וחבריו מתלוננים?! .

🔎 יהודה שלזינגר: זה לא "כיסאולוגיה", לא כבוד וגם לא "חזירות". הפעם אין כחלון, לבני או גנץ. סמוטריץ' ובן גביר רוצים לרוץ חזק ימינה, לנתניהו שיקולים מדיניים אחרים. מה שקורה במו"מ בין סמוטריץ' ונתניהו זה תוצאה של דבר אחד בלבד - חוסר אמון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.