רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 יהושע פולק בחצות בסקופים: מבחינת יהדות התורה התוצאות לא מרשימות כ"כ משום שמעצם הריבוי הטבעי היו צריכים להביא יותר. הפלג הירושלמי מוכן להידברות על נושאים עקרוניים כמו גיוס וחינוך, צריך לעשות את זה מעכשיו ולא רגע לפני בחירות.

🔎 ׳ישראל היום׳: לאחר השבעת הממשלה תיערך פגישת עבודה בין נתניהו ליועמשי״ת גלי בהרב־מיארה, שתבקש להכין בהקדם את עמדת הקואליציה בעניין חוק הגיוס, אשר על פי החלטת בג״צ עתיד להתבטל בעוד 3 חודשים. היועמ״שית צפויה להתנגד לפסקת ההתגברות.

🔎 איילה חסון לשרון גל ב׳גלי ישראל׳: ״לפני הבחירות שמעתי דיבורים מחברים מהמגזר הערבי על כספים שמסתובבים בין המפלגות הערביות, אבל בין דיבורים לדברים מבוססים יש הבדל, ואז מגיע אתמול סמי אבו שחאדה לאולפן שלי ב׳ערוץ 13׳ ומטיל פצצה: מיליוני דולרים זרים הוכנסו לקמפיינים שם, זה לא נתפס. הדבר הזה דורש וועדת חקירה.

🔎 יעקב ברדוגו חושף ב'גלי ישראל': "איווט ליברמן מתחנן למצוא דרך להיכנס לממשלה. כבר מהבוקר הוא עושה הכל למצוא את דרכו פנימה"

🔎 אבי רבינא: ‏יושבת נציגת מרצ באולפן ערוץ הכנסת מזועזעת: ״זה זוועה שמעכשיו יצטרכו להמתין להחלטות של הרבנים וחכמי התורה״. חסרת הבושה הזאת כנראה לא הייתה כאן כשמדינה שלמה המתינה למועצת השורא.

🔎 סמוטריץ דורש פסקת התגברות נגד בג"צ ברוב רגיל. נתניהו והחרדים רוצים ב 61 ומנסים לשכנע את הח״כ להתגמש. (שמש)

🔎 גנון הכנסת: מרב מיכאלי עלתה לדבר. יאיר לפיד יצא מהמליאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.