רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  גורם ביהדות התורה: המתקפות של גורמי שוליים במפלגה נגד נתניהו רק מזיקות לנו וגורמות לציבור לנטוש אותנו לטובת ש״ס ובן גביר, ----- כולם יודעים שאנחנו גוש 1 וזו טעות אסטרטגית לתקוף את נתניהו כאשר כולנו תלויים זה בזה --כל הגוש האמוני

🔎  ח״כ גלעד קריב מתייחס למתקפה ולהאשמות הקשות ברשת ואומר לצינור - מתקפת הציוצים השקרית והנבזית היא חלק מהתנהלות מוכרת של צייצנים שטופי שנאה ונטולי רסן המנסים להלך אימים על נבחרי ציבור :

🔎  הפרגוד: השמצת החרדים בכל מחיר!! וללא אתיקה עיתונאית. כתב "ערוץ 12" שחזר בשאלה מתראיין בכתבה של מלך זילברשלג בערוץ על ניכור הורי במגזר החרדי, המרואיין מתראיין בפנים מטושטשות נגד המשפחה החרדית של אשתו, -- הצופים לא יודעים שהמרואיין הוא בעצם כתב "קשת 12"

🔎  חזקי ברוך: מפחדים מהחרדים? שמתם לב, כשמתן כהנא הצטרף ל"מחנה הממלכתי" זה היה די בשושו ללא תמונה והודעה לקונית, בשונה מהמצטרפים האחרים שקיבלו יחס מתאים עם הודעה מסודרת ותמונה לתקשורת. מנסים להסתיר אותו?

🔎  היועץ האסטרטגי ליאור חורב בחצות בסקופים: איילת שקד שקועה עמוק בבור. עם כל הכבוד לקיטושים החדשים שלה - קודם כל צריך עוגה. סיעת בל"ד תרוץ בנפרד וזה עלול להביא לנזק גדול לגוש השמאל.

🔎  ‏יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לחדשות 13: "גם אם אזכה בבחירות זו לא תהיה הקדנציה האחרונה שלי". עוד אומר "יש לי 62 גם בלי איילת שקד".

🔎  בתוך יומיים: לפיד מנהל מומ על פתיחת שנהל למרות התנגדות ליברמן, לפיד חותם הסכם עודפים עם גנץ ומשאיר את ליברמן לבד, לפיד עוקץ את האוצר שמורים ותיקים אינם נטל, איזה חתול עבר בין שניהם ובאיזה צבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.