רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  התעללות נוראה באנטוורפן - המגיד שיעור האהוב הרה"ג ר' (השם במערכת) בוכה על לבו. שנים רבות הוא מרביץ תורה בתלמוד תורה של ויז'ניץ, ובקהילת בעלזא, ועכשיו עובר דכאון חזק בגלל שהתעללו בבנו. מי שפגע יום יום בבנו הוא לא אחר מהמשגיח בישיבת בעלזא באנטווערפן. המשגיח פגע בילד קשות. כשסיפר הדבר להוריו, אז במקום לזרוק את המשגיח ולמוסרו למשטרה, זרקו את הילד מהישיבה. מאז הבחור ירד מטה מטה, והאבא השתגע מצרת נפשו. ואם תשאלו איפוא המשגיח הפדופיל? הוא עדיין עובד בישיבה ופוגע בבחורים אחרים!

🔎  תושב בני ברק (השם במערכת) נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנער במוסד חינוכי באלעד. המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש, ובמהלכה התקבלה תלונה נוספת נגד החשוד. מעצרו  הוארך מעת לעת, והיום יתקיים דיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרו. המשטרה קראה לקורבנות נוספים של החשוד להגיש נגדו תלונה, ככל שיש כאלה.
 
🔎  עדו בן פורת בערוץ 7: הקהילה היהודית בברוקלין, פרסמה אתמול תיעוד של תקרית אנטישמית וקראה לציבור לדווח על כל פרט מידע שיכול לסייע במציאת התוקף. בתיעוד נראה גבר צעיר רודף אחר גבר חסידי, תוקף אותו ומרסס אותו במטף אש. בארגון 'השומרים' המקומי ובמשטרת ניו יורק קוראים לציבור לדווח על כל מידע בנושא.

🔎  המאבטחים בלווית נשיא המועצת הגר״ש כהן זצ״ל מכים אלפי משתתפים בברוטליות. יו״ר ש״ס אריה דרעי לקח את המיקרופון ודרש מהמאבטחים לעזוב את המשתתפים באופן מיידי.

🔎  אלימות קשה מצד שוטרי המג"ב כלפי אלפי המשתתפים בבית העלמין סנהדריה המסרבים להישמע להוראות המשטרה.

🔎  הפרגוד חזר מהלווית הגר"ש כהן זצ"ל: עם התובנה של בכירי ש"ס: אריה דרעי לא רוצה למנות שום מנהיג ולהנהיג בעצמו בשלב זה עד לסיום תפקידו של הראשון לציון רבי יצחק יוסף כרב הראשי, דווקא בתוך ביתו של חכם שלום מצד בנו הרב יעקב היו רוצים לקדם הנהגה של הגר"ש עמאר, אך גם זה לא ריאלי כרגע במיידית

🔎  בעקבות הלוויתו של מרן חכם שלום כהן זצוק"ל, נדחתה ליום חמישי ישיבת המו"מ בין דגל לאגודה. לא נקבע עדיין מקום לפגישה. באגודת ישראל לא קיבלו פנייה רשמית על פתיחת ההסכם מחדש עם דגל - אבל מעריכים שהנושא יעלה בפגישה. (מרדכי הלפרין)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.