רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2022

מכתב בהול ליהדות התורה: הצעד האחרון יוביל להתרסקות המפלגה


מאת חיים נ.


כל חיי הצבעתי יהדות התורה. תמיד לקחתי את מכלול השיקולים והכרעתי להצביע ג', כי בסופו של דבר אין משהו יותר טוב. בזה אין ספק גם תנועה חברתית וגם חרדית וראינו מה קורה שיהדות התורה לא בקואליציה.

אבל מה שקורה כעת עם הצנחתו של גולדקנופ וטסלר שהיה השבר הראשון. מבחינתי זה קו אדום.

זה מוכיח שיהדות התורה פניה לעבריינות. עם כל הכבוד איך אדם שפוי יכול להצביע לטיפוס עברייני לאדם דוחה בכל קנה מידה שאתה חש ורואה שהוא מגיע לזלול ולעבוד למען גור נגד כל האינטרסים של היהדות החרדית.

הצבתו של גוולדקנופ בראשות יהדות התורה זה לשים אצבע בעין של מאות אלפי חרדים לומר להם שמים עליכם פס אתם תשימו ג.

מה שאתם גורמים שרבבות לא ילכו להצביע או לצערנו ולבושתנו ישימו בן גביר וסמוטריץ דבר שיעשה חילול ה' נורא.

אני פשוט משפשף את העיינים ולא מאמין כי הזלזול של גור בציבור הוא כזה גדול.

אני אומר לך לא היה פעם שלא שמתי ג'. הפעם תשכחו מזה. אתם גורמים לרבבות אנשים להכריז מרד על הרשימה. וזה יוביל את דגל לרוץ לבד. ואני כבר אומר לכם אני ישים לדגל התורה אם תרוץ לבד.

אני מאד מקווה שראשי דגל התורה לא יתנו למהלך הפגום הזה לקרות. גולדקנופ הוא אדם פסול לייצוג חרדי בכנסת. יש גבול עד כמה אפשר לדרוס ולזלזל במצביעים.

הבחירות זה לא בחירות לאסיפת כספים לגור ולא צ'רדי לחסידות גור.

זה ייפסק ובענק.

חבל מאד שראשי גור אם עדיין יש כזה דבר בעידן המטורף שהחסידות הזאת מתנהלת לא מבינים שהם נכנסים למדמנה מיותרת, ושיבדקו כמה מתוך הקהילה יבגדו בהם ולא יכניסו ג.


הכותב בצער ובתדהמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.