רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ח"כ יעקב ליצמן לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "לא היה לנו שום ברית פוליטית עם בנט. הוא התחייב לי שהוא לא יילך יותר עם לפיד. אחד מהעוזרים של בנט פנה אליי וסירבתי לשמוע, לא יודע אפילו באיזה עניין".

💥 ‏ח"כ ליצמן בקול ברמה: אם גלעד קריב חושב שיילך באלימות, נענה לו באלימות ונמנע אותו בגופנו, לא ניתן לו להיכנס עם ספר תורה לכותל

💥 גזירת המעונות: החכי"ם אורית סטרוק ויעקב אשר הגישו בקשה דחופה לקיים בכנסת דיון על השלכות הגזירה שגורמת כבר כעת ל"פגיעה חמורה בהשתלבות נשים חרדיות בשוק העבודה".

💥 ‏ליצמן במליאה על גזירת המעונות ומבקר את חבריו למפלגה: "לא רואה כאן נציגים של אגודת ישראל. ציפיתי שיהיו כאן יותר נציגים חרדים". (רבינא).

💥 ‏גם ב׳ישראל היום׳ מאמר בשער העיתון וגם ב׳הארץ׳ מאמר מערכת יוצאים בקריאה לפסילתו של השר שטרן מלכהן בממשלה. (ישראל כהן).

💥 ישראל כהן: ‏ג׳רוזלם פוסט הרים אתמול כנס תחת הכותרת העתיד כבר כאן. ראו זה פלא, אף נציג חרדי לא נמצא ברשימת הנואמים של הכנס, התעלמות ממליון איש. אז מה הפלא שבנט נאם שם ׳להגביל את כוחם׳.

‏💥 פרסום ראשון: האופוזיציה נתנה חופש הצבעה מהצעת חוק ששאפה לעודד תרומת איברים בכל מסמך ממשלתי, על אף שגדולי ישראל החרדים לא התירו לבצע תרומה זו מחשש למוות מוקדם. ישראל אייכלר דרש ממ"מ מרכז האופוזיציה, דוד ביטן, לשנות את עמדת האופוזיציה ל"נגד" - וקיבל. (רפאל כהן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.