רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 קובי בורנשטיין בערוץ 20: מסירים את הוטו החרדי - השרה שקד תגיע מחר לבני ברק כאורחת של רה"ע ומזכיר מועצת גדולי התורה אברהם רובינשטיין.

💥 ׳דה מרקר׳ מאשר את הפרסום אתמול ב׳המודיע׳: ״אלקין ושקד נסוגים מאחת ההבטחות הגדולות של קודמיהם לציבור החרדי - קוברים את הרובע החרדי בקרית גת ונותנים אור ירוק לכסיף״.

💥 רבינא: ‏הפרויקט לחרדים בקרית גת היה מיועד תחילה למגזר הכללי. דרעי וליצמן בשבתם כשרי השיכון והפנים הצליחו לנתב את הפרויקט למגזר החרדי, עד שבאו אלקין ושקד והחזירו את הפרויקט לייעודו המקורי. את החרדים הם שלחו לפזורה הבדואית. נזכיר, כסיף היה פרויקט הדגל של ליצמן, גפני התנגד להקמת העיר מתחילה.

💥 ח"כ יעקב ליצמן למימרן ב׳קול חי׳: "למגזר החרדי מגיע לגור לא רק ליד הבדואים, כל הזמן דוחפים אותנו לכסיף. חסר למגזר שלנו 100 אלף יח"ד".

💥 ‏המשנה ליועץ המשפטי ארץ קמניץ בתשובה לתנועה לאיכות השלטון: ״לרב שמואל רבינוביץ כשרות מלאה לכהן כרב לאחר שקיבל הסמכה מאת הרבנות הראשית לישראל כדת וכדין״. קמניץ מסביר כי רב הכותל והמקומות הקדושים קיבל זאת תוך הכרה בידיעותיו ע״י גדולים בתורה. (ישראל כהן).

💥 ישראל כהן: ח"כ יעקב אשר מחזק את ידיו של הרב שמואל רבינוביץ - "בחסות ממשלת השעטנז של בנט וגלעד קריב הרפורמים מרימים ראש. הרב רבינוביץ אינו הסיפור, הוא רק התירוץ שלהם לעוד מסע הסתה נגד הדת. טוב עשה המשנה ליועהמ"ש ארז קמניץ שהוציא את האמת לאור ועצר את מחול השדים ההזוי הזה".

💥 ינון מגל ליעקב אשר ב'רדיו 103': "הוכחתם שהחרדים הכי אידיאלים בכנסת בניגוד לדימוי 'סחטני התקציבים' שניסו להדביק לכם". אשר: "כעת אנחנו נאבקים נגד רפורמת הכשרות למרות שהאינטרס הכלכלי שלנו לכאורה בעד כי זה יקל על הבדצי"ם, זה בגלל שאכפת לנו מהיהודים המסורתיים במדינה, חובתנו לדאוג להם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.