רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 חיים לוינסון בטורו ב"הארץ" על מיסוי החד פעמי: החרדים הם למעשה החברה הירוקה האמיתית, פשוט לא מעסיק אותם המיתוג הזה. מדובר בחברה שבה אחוז השימוש ברכב פרטי כמעט שלא קיים, במשפחות מעבירים בגדים מאחד לשני עד לבלות מוחלטת, לא קונים מוצרים יקרים ומיותרים, לא טסים לחו"ל כמעט לחופשה, גרים בבתים קטנים וצפופים, צורכים מזון באריזות ענק, חשמל מיותר לא מפעילים. כן, יש להם נקודת התורפה של החד פעמי, אבל מעבר לזה, חברה ירוקה מושלמת.

💥 עוד מלוינסון:  כמה קל להתחיל תמיד שינויים "ירוקים" אצל אחרים. אני, לצורך העניין, יכול להציע למסות כוסות קפה חד פעמיות בתל אביב בחמישה שקלים לכוס. למה לא? זה לא בזבזני? זה לא חד פעמי? אז אוקיי, זה מנייר, וזה מתכלה, אבל עדיין זה מייצר זבל מיותר בכמויות ענק וצורך אנרגיית ייצור ועלויות שינוע. ולמה? כמה "נאורים" וכמה "ירוקים" מרגישים כל אלו שיושבים עם כוס הקפה החד פעמית שלהם, שהם צורכים אחת–שתיים כזו ביום, לעומת "החרדים".

💥 יו"ר ועדת הכלכלה, ח״כ מיכאל ביטון, למשה גלסנר בקול ברמה: "האמירה של נפתלי בנט, על החרדים הייתה לא טובה, אני חושב שהוא מעוניין להגיע לשותפות עם החרדים. לצערי סוגיית המעונות לא נמצאת בועדה שלי, אני חושב שהרפורמה הזו לא טובה".

💥 טל שלו: ‏אחרי פרישתו שטרן מהמירוץ, יאיר לפיד במכתב לחברי וועדת הבחירה של הסוכנות מבקש לדחות את הבחירות לראשות עד למציאת מועמד חדש מטעם הממשלה - "בשל הנסיבות האחרונות".

💥 בסוכנות היהודית צפויים לדחות את בקשתו של לפיד לדחות את ההצבעה בשל הסרת מועמדותו של שטרן ולהודיע לו שהמועד האחרון להצגת מועמד או מועמדת מטעמו יהיה יום ראשון הקרוב עד השעה ארבע. (עופר חדד)

💥 שלום ירושלמי: ציפי לבני עשויה לרוץ לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית לאחר פרישתו של שטרן מהמירוץ, ולקבל את תמיכת יאיר לפיד ומרב מיכאלי.

💥 דודי אמסלם: אחד הערבים של תקווה חדשה מתפרנס מקנאביס רפואי ולכן יש פה עסקת שוחד קלאסית.

💥 חוק הקנאביס- רעמ הצביעה בעד לאחר שתקווה חדשה העבירה מסר חריף על חשיבות ההצבעה בהתאם להחלטת ועדת השרים. אולי לרעמ עבר בראש שיש גם הצבעה על חוק יסוד ההגירה? (עמית סגל)

💥 ועדת החוקה אישרה: אין צורך בתו ירוק בישיבה בשטח פתוח של מסעדה שבה נשמר מרחק של מטר וחצי בין שולחן לשולחן  (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.