רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 גבר עם אזיקים ניסה לחטוף ילדה חרדית בשכונה חרדית בלונדון, האיש נעצר עם אזיקים בכיסו. בנוסף שני יהודים הותקפו אתמול ברחובות לונדון, גבר שיצא מבית כנסת, וילדה שחזרה מבית הספר.

💥 אוקראיני פרץ לבית של יהודי בעיר אומן שבאוקראינה ותקף את אב המשפחה. במהלך התקיפה הגוי צעק לעבר היהודי, "חבל שהיטלר לא חיסל אתכם".

💥 הקהילה היהודית הקטנה בצפון אירלנד נתונה במשבר בשר. מתפללי בית הכנסת האחרון שנותר פעיל בבלפסט, מייבאים את הבשר הכשר מהעיר מנצ'סטר, אך בחודשים האחרונים הבירוקרטיה נעשתה בלתי נסבלת בגלל הברקזיט, אחד המתפללים: "אי אפשר לפנות לממשלה כשצריכים אוכל".

💥 "אני לא מקבל את זה שישראל היא בית לאומי רק ליהודים – אני חלק מהעם", אמר איימן עודה ב"פגוש את העיתונות", והוסיף שיש חברי כנסת מהחברה הערבית שלדבריו מכרו את כל הערכים, כמו מנסור עבאס: "לעבאס אין מצפון, רצה ללכת עם נתניהו שהסית נגדנו" (רינה מצליח).

💥 ח"כ משה גפני, בקול ברמה: "אני אופטימי וחושב שהממשלה יכולה ליפול בקרוב, מדובר בקואליציה מוזרה ושברירית - לדעתי מייד לאחר העברת התקציב, יתחילו המריבות הגדולות בתוך הממשלה".

💥 עוד מח"כ משה גפני בקול ברמה: "אני שומע ממנסור עבאס, אי שביעות גדולה מהממשלה הזו. כל מה שהתחייבו להם הם לא קיבלו. במהלך השיחות איתו הבנתי שאם המצב הזה ימשיך, הוא יפרק את הקואליציה".

💥 ח"כ שלמה קרעי מהליכוד לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "איילת שקד יודעת שכדי לחזור לימין היא צריכה להפיל את הממשלה". יכולה להתקבל בליכוד? "נקבל בסבר פנים יפות כל מי שיפיל את הממשלה הזאת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.