רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 עקיבא נוביק ב'הארץ': ‏האסטרטגיה של הממשלה מול הגל הרביעי מתבררת כנכונה וחכמה - הקורונה הפכה למחלה של בלתי מחוסנים, שאם היו מסכימים להתחסן לא היה בכלל גל. צדקה אילת שקד באמירה שלה על הכלה, וגם נתניהו יודע את זה אבל מתגולל מהאופוזיציה כי זה תפקידו.

💥 עמית סגל: איזה פיגוע מפואר עשה לעצמו אלעזר שטרן כשדיבר הבוקר על כך שזרק לפח תלונות אנונימיות על התנהגויות לא הולמות של מפקדים,  רגע לפני תחילת השלב המכריע במירוץ לראשות הסוכנות.
צריך להזכיר שיש לכך גם השלכות קואליציוניות: אם יפסיד, לאלי אבידר לא יתפנה תיק, והוא גם ככה לא הכי בנוח באירוע.

💥 פרבר בטויטר: ‏לכל הפונים אלי בקשר לאלעזר שטרן. כתבתי בעבר על התנהגות בלתי הולמת שלו, על מילים מחפירות שהוא אמר לנו כשהוא בא לבקר אותנו כראש אכ"א. אני לא רוצה לחזור על הדברים כאן בטוויטר או בשאר הרשתות, כי הילדים שלי קוראים הכל. לאיש הזה אסור לקבל אף תפקיד ציבורי.

💥 רה״מ בנט יגיע ינאם מחר במליאת הכנסת בדיון על התקציב. בנט חוייב להגיע אחרי שיותר מארבעים חברי כנסת חתמו על הבקשה.

💥 זינוק בעלייה לישראל: בצל הגל הרביעי של הקורונה, חל זינוק של 31% במספר העולים לישראל. מתחילת השנה עלו כ-20,360 עולים מרחבי תבל לעומת 15,598 בתקופה המקבילה אשתקד, והמדינות המובילות במספר העולים השנה הן רוסיה, ארצות הברית, צרפת, אוקראינה ואתיופיה.

💥 טרגדיה בעיר בני ברק: חולה קורונה מאומת נמצא ללא רוח חיים במצב ריקבון בביתו שברחוב נורדאו בעיר. מתנדבי זק"א תל אביב, מטפלים בשעה זו בכבוד המת ואיסוף הממצאים הרבים להעברה לקבורה על פי ההלכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.