רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 באוגוסט 2021

השמחה, התודה, והחובה הציבורית


אודה את ה' בכל לבב על שנתן לי הרבה יותר ממה שמגיע לי, הקב"ה ברכני בברכות בכל התחומים, התקיים בי במשך של ארבעים שנה ויותר כאשר יענו אותו כן ירבה ויצליח בתחומים שלא חלמתי בחיים שאצליח להגיע לשם, הקב"ה נתן לי בכל מכל כל, לא רק נכדים משפחות גדולות והרבה נחת, גם נינים, מאז שזכיתי לראות ארבעה דורות אמי שתחי' כבר זכתה לראות חמשה דורות, נינים אצל בניי ממיאמי ומבורו פארק, ביום האחרון של השבע ברכות מהחתונה הזו פדיון הבן לנין נוסף, הקב"ה זיכני עם בנים בני בנים ובני בני בנים, יותר משני שליש מנכדי הם בנים ובינתיים ניניי הם בנים, ועתה זכיתי לראות דור ה-11 של בכורים, הפדיון הבן שיהיה הוא של בכור בן בכור בן בכורים ביותר מ-11 דורות ויתכן שאף יותר, את זה צריך לברר, בניגוד למי שחששו כי לא אצליח בחיים וכי ירדפוני וארד, קרה הכול בכיוון הפוך שהצלחתי בצורה ודרך שעל פי שכל אי אפשר להבין זאת. אפילו בבריאותי לפני שלשים שנה היו מי שחשבו כי לא אצליח לשרוד והתברר כי אני יוותר חזק מכל אלו שחשבו כי ימי קצרים, וכל זאת הם אך ורק בשל ברכת ה', מפני שהאמנתי בה' אחד ולא אחר. אני נלחם באלילים בעבודה זרה, מי שמרמה את עצמו כי בימינו אין עבודה זרה אינו יודע היכן הוא חי, וכל עוד הקב"ה נותן לי את הכוח אמשיך להילחם בכל סוגי העבודה זרה'ס לבערם מן העולם על מנת שיאמינו בה' אחד ובו בלבד ולא ביצורים שמשחקים אדמורי"ם אבל מבקשים שיאמינו כי הם אלוקים רח"ל

אמש התקיימה חתונת נכד נוסף, בני אבי שיחי' חיתן בן שלישי, הוא התברך בששה בנים ושלשה בנות. בני מרדכי שיחי' מבורו פארק יש לו 9 בנים ו-3 בנות, ולהם ב"ה כבר בני בנים, הייתה זו שמחה גדולה, למרות שהחתונה נערכה בפלורידה הגיעו מאות  מכל קצוי העולם להשתתף בחתונה, ובשעת כתיבת שורות אלו אנו נערכים לשבת גדולה במלון בן מאות חדרים שם יערכו את השבת שבע ברכות, מאה וחמישים איש ברובם בני משפחה יהיו אי"ה בשבת אתנו, ובניגוד לנכדים שהתחתנו בשנים הקודמות עשיתי שבע ברכות בבית הכנסת שלי בהשתתפות ציבור גדול, הפעם ביום ראשון אי"ה אעשה שבע ברכות במסעדה מפני שכולם בפלורידה ולסחוב את כולם לניו יורק רק בשביל השבע ברכות זה עסק שלם, אחרוג ממנהגי ואעשה זאת כאן

ביום כזה קשה עלי הכתיבה, הגעתי לפנות בוקר לחדרי במלון רקדו ושמחו עד לשעות הקטנות של הלילה, כאשר אחרים הלכו לישון אני התיישבתי להכין בלוג שיעלה בבוקר ועדיין לא עצמתי עין, ובכל זאת אשתדל אולי להעלות כמה סרטוני וידאו אם יהיה לי כוח אי"ה, ונעסוק בכמה מענייני הזמן, ואי"ה אשתדל להשלים בשבוע הבא את מה שהחסרנו היום

מבקש אני כאן לאחל לכל כלל ישראל בלי יוצא מן הכלל שה' ייתן לכל אחד את מה שהוא צריך. ברכה אמיתית היא כזו שהיא שונה אצל כל אחד. כאשר מברכים את כולם באותה ברכה למרות שיש הרבה שעושים כך, אני לא מאמין בברכות כאלו. יעקב אבינו נתן לכל אחד מבניו ברכה אחרת, משה רבנו ברך כל שבט בברכה אחרת וכך עשו גם אחרים מאבותינו, מפני שברכה אמיתית היא כזו שבאה מן הלב היודע ומבין כי מה שטוב לזה לאו דוקא טוב לאחר. וכמו שאני אומר בבית הכנסת בראש השנה, אנשים מבקשים מהקב"ה עניינים שונים ומי אומר בכלל שזה טוב להם, אני מבקש מהקב"ה שיתן לי מה שהוא יודע שטוב לי, אין ברכה טובה מזו, מפני שברכה כזו מבטיחה רק טוב

אלול בנוי מארבע פרשיות קבועות בכל שנה פשוטה ומעוברת, והם שופטים, כי תצא, כי תבוא, ונצבים, - וילך לא תמיד, כמו השנה שהוא בעשרת ימי תשובה, וכולם עוסקים בהכנה לראש השנה, ובניגוד למי שניגשים בצער ובדיכאון הדרך האמיתית והכי טובה היא לגשת לימים גדולים אלה בשמחה, מפני שהיא מעלה אותך לדרך הישרה והכי טובה מגיעים לראש השנה בראש צלול ושמח, וכידוע היום האחרון בשנה הוא הקובע, ואם תשמח בימים אלה תעשה כל מה שאתה עושה בדרך של שמחה אוטומטית תזכה לשנה שמחה, ואין ברכה וטובה גדולה מזו

מה שמעניין החודש היו במשפחתי כמה שמחות, חתונה שבע ברכות פדיון הבן וכמה ימים אחר כך בר מצוה של נכדי בן לבתי שתחי', כבר כמה שנים שלא עבר כמעט חודש או חדשיים שלא היו שמחות במשפחה, בשנה הבאה עוד בר מצוות אצל נכדי, ואנו יודעים כבר היום על עוד שמחות שיהיו אז, מסיימים את השנה בשמחה ונכנסים לשנה שתהיה מלאה בשמחות ונזכה בזכות השמחה לברכה וטובה וחיזוק בכל העניינים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.