רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 במאי 2021

צימוקים


 האדמו"ר מדזיקוב ויז'ניץ אושפז בערב שבת בבית החולים לאחר שחש ברע.

הרה"צ ישראל אליעזר בן הינדא לרפו"ש

 שינוי היסטורי בחצר הקודש סלונים לאחר שהוחלט כי מעתה בשבתות הקיץ יערוך הרבי את ה'טיש' בליל שבת מייד לאחר התפילה, כדי שכלל החסידים יוכלו להשתתף.

לראשונה מזה ארבעים שנה, בהוראת הרבי מסלונים בשל סכנת נפשות וע"פ בקשת המשטרה חסידי סלונים לא עלו היום להר הזיתים לפקוד את ציונו של האדמו"ר בעל ה'ברכת אברהם' מסלונים זצ"ל לרגל היארצייט ה-40.

הפקת לקחים מאסון מירון וקרלין - בבית המדרש 770 של חב''ד בארה''ב הודיעו ביום שישי האחרון כי יש לפנות חפצים ומזוודות מהמעברים בכדי שהדבר לא יגרום לצפיפות מיותרת בכניסות וביציאות. בהנהלת ביהמ''ד אומרים כי זהו צעד ראשון לקראת הנחיות חדשות במקום.

 הפקת לקחים - בחסידות תולדות אברהם יצחק הוציאו בערב שבת את כלל הפרנצע'ס השבורים מהיכל בית המדרש והביאו איש תחזוקה שיחזק את שאר הפרנצע'ס בכדי למנוע חשש סכנה.

‏האדמו"ר מנדבורנה ירושלים לא ערך השבת את הטישים לחסידיו וזאת בשל כך שטרם הושג אישור מהנדס לפרנצע'ס (טריבונות) של החסידות כפי הוראתו.

גור מפיקה לקחים מהאסון במירון ובקרלין: בכדי להפחית עומס - חתונת נכד האדמו”ר תפוצל לשני אירועים נפרדים בבית המדרש של החסידות, אחד לחסידים ואחד לבחורי הישיבות; לא יהיו פארנצ׳ס והגבהות, ובשביל שכולם יראו אותו, האדמו”ר עצמו יעמוד במקום גבוה

‏הראש"ל הגר"י יוסף בשיעורו: "יש רב שאמר שאסון מירון קרה בגלל שלא עולים יהודים להר הבית, זה אסור אוי ואבוי לומר כך. הקדושה של הר הבית עולה עד הרקיע ולכן אסון ליסוע עם מסוק מעל ההר"

‏שמחת השלום זכר לבן הרב יוסף גרינבוים ז"ל מהרוגי מירון נחוגה אצל האדמו"ר מויזניץ כמו אחד מבן המשפחה, בליל שב"ק במהלך השלום זכר פרצו החסידים בניגוני שמחה, קול רינה וישועה ועוד, כאשר האדמו"ר מעודד את השירה בעוז.

וייסברג בטוויטר: בעקבות אסון הטריבונות, בפרימישלאן לא לוקחים שום סיכונים! האדמו"ר מפרמישלאן לא ישתתף בחתונה של נכדתו הערב כמו"כ אסר על חסידיו ובני משפחתו להשתתף, כדי למנוע דוחק ואסון חלילה

לאחר שנדחה מספר פעמים בשל הקורונה - סמוך לכניסת השבת נערכה חתונה בחצר חסידות ויז'ניץ מרכז בבני ברק, לבנו של הרב אברהם ויסלובסקי יו"ר מפעל הצדקה חיים בחסד של החסידות, עם בתו של הרב חיים יודל וייס מחסידי ויז'ניץ באנטוורפן. לאחר הטיש בליל שבת בשעה שלוש לפנות בוקר התקיים ה'מצווה טאנץ' ללא הבחורים.

אסון קרלין: סגן ראש מועצת גבעת זאב יצחק ברנר הגיע לנחם את משפחת גלויברמן שבנם בן ה13 נהרג באסון בליל שבועות ומסר למשפחה מכתב ניחומים וחיזוק ממרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.