רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 במאי 2021

מבזקים


 יוסי יהושוע: ‏התקיפות הפתיעו את בכירי חמאס במקומות שהם לא ציפו שהשבכ וצהל ידע שהם שם. חדירה מודיעינית מעולה .

סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת יעקב מרגי בנאומו במליאה על תופעות האלימות בחברה הערבית: "אין מקום להכיל את האלימות במרחבי החברה בישראל. יש לי ביקורת נוקבת כלפי הנהגת החברה הערבית, אשר  באופן מתמיה ומקומם מחרישה בעת הזו".

ישראל כהן: ‏הסרטונים של אלפי בני ברקים נמלטים באזעקות למקלטים וחדרי מדרגות, ילוו את נפתלי בנט בקמפיין שלו לבחירות חמישיות. למי שרצה להיות פה השבוע ראש ממשלה עם 6 מנדטים - לא ישכחו לו את זה, שרצה להכשיר את אותם מחבלים ורוצחים. מי שרצה להותיר בחוץ את החרדים, גומר הערב הכי אכזרי שאפשר

מאיר ליוש: התקשר אליי עכשיו השכן הכי נורמטיבי שאתם יכולים לחשוב עליו: "בגלל דיווח ששורפים לנו את הבית כנסת הלכנו לשם עם מקלות בידיים. קצין משטרה עצר אותנו בדרך, אמר: רבותיי, ערב טוב, אתם מעוכבים בעילת "קשירת קשר לביצוע פשע"." 4 שעות הם עוכבו בתחנת המשטרה, שרצתה לתת להם צו הרחקה(!) מלוד, הם התנגדו בתוקף אז המשטרה נתנה להם מעצר בית של 12 שעות.

ושוב בניגוד לחוק ולחסינות חברי כנסת, נציבת שב"ס מונעת מח"כ יועז הנדל להיכנס לאבו כביר כדי לראות את שלושת העצורים תושבי לוד היהודים החשודים כזכור לטענת המשטרה בעבירה של רצח כשפתחו באש במהלך התפרעות לפני יומיים סמוך לבתיהם. מותר ואפילו חובה על ח"כים לנוע באופן חופשי.

‏היועמ"ש מנדלבליט: ניתן להכריז על מצב חירום בעיר לוד תוך גיוס כוחות מיוחדים כל עוד לא משתמשים בחיילי צה"ל אלא בלוחמי משטרה ומג"ב בלבד.

עמית סגל: עוצר בלוד לראשונה מאז ביטול הממשל הצבאי ב-1966

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.