רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 במאי 2021

מבזקים


 ׳ישראל היום׳ על חקירת המהנדס ויועץ הבטיחות של מירון - בחקירתם הם מספרים שבמכתב ששלחו לקצין הרישוי של מחוז צפון במשטרה, הם התריעו גם על מקום האסון! כך כתוב במכתב: ״בעקבות מרפסת שהקימה אחת המשפחות, צומצם פתח יציאת החירום המוביל לתולדות אהרון, בחירום מכשול זה מהווה סכנה ולצוואר בקבוק. בשל כמות הקהל הצפויה - יש לשמור על כל יציאות החירום פנויות״. כזכור, מסיבה שאינה ברורה, אחת היציאות נחסמה.


בסיעת יהדות התורה הביעו רוב הנציגים התנגדות להקמת ועדת חקירה ממלכתית לחקר אסון מירון מחשש כי ינצלו את המצב לפגוע בנושאי הדת במירון וכן יפגעו בהמשך קיום ההילולא "לא מחפשים אשמים, מחפשים לתקן את המצב", נאמר בישיבה הסגורה.

בתום הדיון הוחלט כי יהדות התורה תגיש הצעת חוק "הקמת ועדת חקירה ציבורית לאירועי האסון במירון", ח"כ יעקב אשר מגבש את הצעת החוק שתגדיר את סמכויות הוועדה, הרכבה הציבורי והמקצועי, והיא תקבע נהלים והמלצות לניהול הציון ואירועי ל"ג בעומר.

יו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס בקריאה אישית ליו''רי ימינה ותקווה חדשה מעל במת הכנסת, לאחר ששותפיהם החדשים לממשלה הפוטנציאלית הצביעו נגד חוק ההסדרה. ''תראו מי השותפים שלכם, אין להם רחמים על אלפי תושבים שחיים בתת תנאים''

אהוד יערי: לראשונה החמאס הצליח להפיל בישראל ממשלה שעוד לא קמה

עמית סגל: המסקנה הפוליטית של אירועי השבוע האחרון היא שקואליציה הנשענת על המפלגות הערביות לא בת קיימא עד להודעה חדשה באקלים הבטחוני בישראל. מכאן נגזרים הצעדים הבאים

גורמים המקורבים ליו"ר ימינה נפתלי בנט מוסרים שהאיש אינו במיטבו. נמצא בהלם ודיכאון מוחלט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.