רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 במאי 2021

מבזקים


 הפוגרום בלוד נמשך ובמקביל: ‏מעצרם של שלושת החשודים ברצח בלוד הוארך בשלושה ימים. השופט טל ענר: "מבלי לקבוע מסמרות, מבחינה ראשונית עולה כי גרסתם להגנה עצמית אינה מתיישבת עם ממצאים אובייקטיביים"


‏מפגינים בלוד קוראים: לשחרר את הגיבורים.

אהרן נוראני:‏ כשכמה נערים חסידים ניפצו שמשת ניידת משטרה בעיר בני ברק כל המשטרה הייתה על הרגליים. אלפי שוטרים נפרשו בעיר כדי לתפוס את הנערים. כשתושבי לוד סובלים יום יום מפורעות אלימים המשטרה לא עושה כלום.....

‏ארגון חוננו בהודעה על מעצרו של תושב לוד- התושב, כבן 34, נשוי ואב ל-4, איש הייטק, בוגר יחידה מובחרת ומשרת פעיל במילואים, פעיל חברתי בעיר, וחבר בארגון חסד גדול בעיר אשר מסייע לנזקקים, נאלץ הלילה לירות מנשקו האישי אשר מחזיק ברישיון, בכדי להניס פורעים רעולי פנים אשר תקפו קבוצה גדולה של תושבי העיר ובתים באמצעות אבנים ואלות.

ח"כ איילת שקד: ‏אתמול בלילה היו ארועים חמורים של אלימות לאומנית בלוד שכללו זריקות אבנים ובקת"בים של פורעים ערבים.
התושבים היהודים נאלצו להגן על חייהם וכתוצאה מכך אחד הפורעים מצא את מותו. אל תתבלבלו בין פורעים למגינים.

ג'וש בריינר 'הארץ': ‏יוצא מלוד. מה שהלך כאן הלילה זו מלחמה. מלחמה נגד סמלי מדינה ושלטון, מלחמה נגד המשטרה ומלחמה נגד תושבי העיר היהודים. צריך לומר זאת מפורשות.

ישראל כהן: ‏בימים כתיקונם היינו שומעים הבוקר את בנט בכל תחנת רדיו וטלוויזיה קורא להפציץ את עזה ולשטח שם בנינים, ואת ליברמן נותן אולטימטום של 48 שעות למנהיגי החמאס, אבל בימים אלו הם כנראה תלויים בשותפים הערבים להקמת ממשלת ״השינוי״ אז הם שותקים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.