רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 במאי 2021

מבזקים


 עוד מעט אחר הצהריים, ואיש מחברי הכנסת הערבים לא טרח לגנות את פרעות הקו קלוקס קלאן הישראלים, שורפי בתי הכנסת וחובבי הלינץ׳ שפעלו אתמול בעשרות מוקדים ברחבי הארץ נגד יהודים. מי שהמקסימום שהוא מסוגל לו הוא לשתוק אל מול הפוגרומיסטים מקהילתו, לא נראה כפרטנר לשום עסקה.


מתרחבת המחאה נגד חברי ימינה: בצלאל סמוטריץ׳ מקים מאהל מחאה מתחת לבתיהם של איילת שקד וניר אורבך. הרב דרוקמן בן ה-88 יהיה המפגין הראשון. (עמית סגל)

ב׳ימינה׳ הוחלט לצאת למתקפה נגד נתניהו - איילת שקד: ״12 שנים של התקפלויות, מגנומטרים, פחדנות בנגב, כניעה לחמאס. אלו הם ימי נתניהו״. מתן כהנא: ״פוגרום. ספרי קודש נשרפים ע״י פורעים ערבים בכיתה א' בתלמוד התורה בלוד. עשור של שלטון נתניהו הביאו לאובדן משילות שהפך לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל״.

מבוכה לנפתלי בנט בהצהרה לתקשורת - אדווה דדון כתבת ׳ערוץ 12׳ תוקפת אותו: ״אחרי מה שאנחנו רואים, רע״מ יכולים להיות שותפים פוטנציאלים בממשלה שלכם? למה אתה מתחמק? למה לא לענות על השאלה הזו? ידעת שיהיו כאן בסיור שלך תקשורת״.

יעקב ריבלין: ‏ימינה תוקפת את נתניהו על אוזלת יד של עשור בהתנהלות מול חמאס. בעיקרון הם צודקים. אבל שיסבירו לנו איך הם יתנהלו אחרת בממשלה שבנויה על מר״צ ועבאס. איבדו את הבושה.

מועמד מס' 10 ב"ימינה" שי מימון מודיע: אינני מתכוון לתמוך או לקחת חלק בקואליציה הנתמכת על ידי מפלגות תומכות טרור, קרי, רע"מ או המשותפת, ככל שתוקם כזו קואליציה,  לא אכנס ואכהן כחבר כנסת בעקבות הפעלת "החוק הנורווגי", אם יוצע לי.

עמית סגל בעקבות הודעת שי מימון: שלושה מעשרת החברים המקוריים בימינה כבר הביעו התנגדות להקמת הממשלה המדוברת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.