רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בנובמבר 2020

מדוע צעק הרבי מבעלזא על הגבאי שלו?


 מאת בעלזער

כן אני דן את הרבי לכף זכות בכל נושא הקורונה 

הוא פשוט לא שולט על עצמו 
אני כמו הרבה מחברי חיתנתי בן והזמנתי תור להיכנס לקודש לרבי מבעלזא שליט״א עם בני החתן נ״י
כמובן שההמתנה להיכנס זה דבר רגיל 
הרבי חזר מניחום אבלים באשדוד אצל בני האדמו״ר מפיצבורג  
שאני ועוד עשרים מחותנים ממתינים בחדר קבלת קהל 
הגבאי אליעזר וינד הכניס את כולנו לחדר אני למזלי הייתי החמישי בתור 
רק שדרכה רגלי בכניסה 
פשוט הרבי התחיל לצעוק על אליעזר וינד ביקשתי רק שלוש חתנים 
תוציא את כולם רק שלוש 
מה אתה מביא לי פה עשרים בקבוקי יין ומטבעות 
ושוב צועק לרגע חשבתי שניכנסתי למחלקה סגורה 
אבל התחלתי להבין שהרבי כבר לא שולט על מעשיו ר״ל 
מדובר ביהודי עייף שכבר אין לו כוח לכלום 
מצב הנפשי שלו קשה 
פשוט עייף מהחיים 
אבל בחוץ החסידים אמרו לי זה כל יום הצעקות והעצבים מי יודע מה הרבי רואה בשמיים ואנחנו לא יודעים 
ניזכרתי במורי ורבי הראש  ישיבה ז״ל שאמר שרבי יזרוק שטרימל לגובה החסידים יתפסו ויצעקו גזירה בשמיים 
והליטאי פשוט יביא פסיכיאטר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.