רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בנובמבר 2020

מבזקים

 

  • ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר סיים את ההליך הרפואי לפני שעה קלה, חזר לעבוד כפי שהוא עובד יום יום למען ישראל. מצבו הרפואי מצוין.
  • עמית סגל בטורו ב'ידיעות': לימינה הגיע לאחרונה מידע מודיעיני על תוכנית הבחירות הגדולה של נתניהו, גילוח המצביעים המתונים של ימינה, באמצעות הבלטת סמוטריץ' והתבטאויותיו בתחום דת ומדינה. אז, כשלפיד יהפוך למפלגה השנייה בגודלה, יתמקד מסע הבחירות בו, עם התבנית המוכרת, שהצליחה חמש פעמים: ימין מול שמאל :
  • ׳מעריב׳: סקר מנדטים חדש של ׳פאנלס פוליטיקס׳ מגלה כי נמשכת מגמת ההיחלשות של ׳הליכוד׳ והתחזקות בכוחה של ׳ימינה׳. הפער בסקר החדש בין ׳הליכוד׳ ל׳ימינה׳ - 3 מנדטים בלבד! ׳ימינה׳ מתקרבת להיות המפלגה הגדולה בישראל. ׳הליכוד׳ 27. ׳ימינה׳ 24. ׳יש עתיד׳ 18. ערבים 11. ׳כחול לבן׳ 10. ש״ס 9. ׳ישראל ביתנו׳ 8. יהדוה״ת 7 ו׳מרצ׳ 6.
  • מינויים בכירים לאחר הסכמה בין הליכוד לכחול לבן: לסדר היום של ישיבת הממשלה ביום ראשון צורף מינוי מנכ"ל משרד ראש הממשלה חליפי ומינוי חשב כללי למשרד האוצר. כן ימונו יו"ר רשות שדות התעופה, שגריר ישראל באתיופיה ומנהל רשות ופיתוח השקעות במשרד הכלכלה.
  • ‏ג'וליאני במסיבת עיתונאים: ייצגתי למעלה מ-100 תיקים גדולים, אנשים ישרים וגם את העבריינים הגדולים ביותר. אני יודע להריח את זה. אפשר להוכיח את זה ב-18 דרכים שונות. אתם לא צריכים אותי הכל חשוף. הכל ברשתות. אלא אם גוגל ידאגו להוריד את זה.אבל שמרנו הכל. מה עוד אתם צריכים כדי להתעורר?!"
  • ‏עורך הדין לין ווד: לצוות יש 'אקדחים מעשנים' כדי להוכיח שטראמפ ניצח. 105% ביטחון שביידן לעולם לא יהיה נשיא.
  • מתי טוכפלד: מה שחשף הצוות המשפטי של טראמפ על הבחירות לא פחות ממטורף. אם זה נכון התקשורת האמריקנית נמצאת בנקודת השפל הקשה ביותר שלה אי פעם. במקום לנסות לחפור, לחקור, לגלות ואולי להזים ולגלות שהכל שטויות, היא פשוט מתעלמת. 47% אמרו בסקר שיש לבדוק את הבחירות. והתקשורת לא נותנת את השירות הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.