רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוקטובר 2020

ווארטים

 

שמעתי על יהודי שהיה צם מעת לעת, עד שהתברר לי שזה היה מ'עס' ל'עס'
 
האשה: היי מתוקי תכתוב לי איזה בדיחה מצחיקה...
הבעל: אין לי זמן עכשיו! אני בכולל...
האשה: חחחח טובב!
תן עוד משהו חזק... 
 
אשתו של חסיד חלתה ונסתכנה.  מיד מיהר בעלה אל הצדיק, שיציל אותה ממוות.  נכנס הצדיק למקום שנכנס, שהה במקום ששהה, חזר ויצא אל החסיד ואמר לו:
שוּב לביתך בשלום.  שריתי עם מלאך-המוות וגזלתי את החרב מידו.
עד שהחסיד פנה לצאת פרצה בתו אל הבית:
אבא, אמא מתה!...
נאנח הצדיק:
אוי לו לאותו רשע!  בידיו חנקה...

ארבע בנות כבר נולדו לו לחסיד ובן, "קדיש", אין לו.
עלה אל הרבי, נתן "פדיון" כמניין "בן" וביקש, שהרבי יתפלל עליו, שיהיו לו בנים זכרים.  נטל הרבי את "הפדיון" ואמר לו:
לך לשלום ואלהים יתן את שאלתך.  מן השמים הראו לי: "לפלוני בן-פלוני בן".
ותהר אשתו של החסיד ותלד – שתי בנות.  חזר החסיד ועלה שנית אל הרבי, 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.