רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

מבזקים

 

יצחק נחשוני: ‏אם במפלגות החרדיות החליטו להעדיף אינטריגות פוליטיות על פני טובת בוחריהם, ולוותר לשותפיהם על הקמת  ועדה שתחקור את הפגיעות הברוטליות של שוטרים בחרדים ובילדיהם, זו מעילה בתפקידם. אבל ההחלטה הזו מתירה את דמנו, ממש, מכאן ולהבא. איפה המצפון? מנין הם לוקחים את האומץ? מי התיר להם?

יקי אדמקר.. ‏מי שחשב לרגע שבאמת תהיה היום הצבעה במליאה להקמת ועדת חקירה על אלימות המשטרה נגד החרדים, שיחשוב שוב: פינדרוס כנראה ימשוך את ההצעה שלו בתמורה להקמת ועדת משנה בלה בלה בלה שתדון בנושא

נפלה ההצעה של ח"כ פינדרוס לועדת חקירה על התנהלות המשטרה: נגד הצביעו 32; בעד 7:

ש"ס בחרה לעמוד לצד המשטרה נגד הציבור החרדי

וסרמן ב'המיטב': לאחר הודעת מפלגת ש"ס כי לא תתמוך בעד הקמת ועדת חקירה, האמורה למגר את תופעת האלימות המשטרתית כלפי הציבור החרדי, עולה תמיהה אחת, האמורה לנקר בראש כל מי שהצביע ש"ס: האם השר דרעי בכוונה לא פותח חזית עם המשטרה, בכדי לא להרגיז המערכת? אותה מערכת שאמורה לדון בענייניו האישיים הממתנים להכרעה? האם דרעי מוכן להפקיר ציבור שלם, לטובתו האישית?

מני גירא שוורץ: ‏אם ש"ס מתנגדת לחקירת האלימות נגד חרדים באמצעות וועדה בכנסת - הם כנראה לא מודעים למצב.
 בעיני, זה שגיאה וטעות שעלולה להתפרש כי המפלגה אינה פועלת לטובת שולחיה ובוחריה.

הד״ר חנן מנדל, מרצה למשפטים בהקריה האקדמית אונו בחצות בסקופים: עשרות משפטנים במכתב לרה"מ שלא לאפשר פתיחת מוסדות חרדים בערים אדומות - הבעיה שלנו שהבנים ילמדו בכיתות קטנות על חשבון לימודי הבנות והאפליה הזו מכעיסה מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.