רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

ווארטים

 

עבריין קטן= עובר על החוק
עבריין גדול = מסתדר עם החוק (דרך כל מיני עצות משפטיות מתוחכמות)
והעבריין הכי גדול = יושב במערכת החוק עצמו ומסובב ממנה את כל הפשעים הכי גדולים ואפלים

 שני דתל"שים יושבים לשתות. האחד מתחיל לברך: "ברוך אתה ה´---". אומר לו השני: "היי, שכחת? אנחנו כבר לא דתיים!" מסמיק הראשון ומסיים: "למדני חוקיך".

 אחד היה מעמיס על החמור שלו כל יום 100 קילו אבטיח ויוצא לשוק. 
יום אחד החמור המסכן התייאש מכובד המשא ופנה לאיש זקן אחד ואמר לו : היי, מה דעתך לעשות מצווה לבקש מהבעלים שלי שירפה קצת עם העומס? אני עוד רגע כבר מתמוטט. 
הזקן הנדהם מסתכל עליו ועונה לו : בואנה איזה חמור אתה, אם אתה כבר יודע לדבר תפנה לאדון שלך ישירות ותגיד לו..? 
החמור עונה לו : ששש אם הוא ידע שאני גם יודע לדבר הוא יבקש ממני לצעוק 'אבטיח', 'אבטיח'...

בכפר קטן הגיעו שתי בנות לפרקן, רב העיירה שלח מכתב לראש הישיבה בעיר הגדולה שהם צריכים שני בחורים מצויינים בשביל שידוך לבנות אלו, ראש הישיבה בחר שני בחורים ושלחם לעיירה הזו ,כסף לנסיעה לא היה להם ,יצאו הם לדרכם ברגל  לכיוון העיירה ,שרכו את רגליהם שבועות בכיוון,עד שלאחד מהם ,כוחותיו לא עמדו לו,התמוטט ומת, המשיך האחד בדרכו ,כשהגיע לעיירה מחכות לו שתי נשים,שכל אחת טוענת שהוא המיועד עבור בתה,לאחר כל הצעקות והויכוחים בינהם,הם פנו לרב שיפתור את הבעיה, התלבט הרב רבות פתרון הבעיה עד שנזכר במשפט שלמה , קרא להם הרב לדיון בנוכחות שלושתם ,שמע את טענותיהם ,והציע ,אין ברירה ,צריכים לחתוך את החתן לשניים,כך יהיה לשתיהן , הזדעקה אחת האמהות מה פתאום לחתוך,אני מוותרת לשניה, קמה ההיא לעומתה, וזעקה, שהיא לא מוותרת ושהרב צודק וצריך לחתוך את הבחור לשניים, קם הרב ואמר לבחור: עכשיו הכל ברור. זאת שרוצה לחתוך אותך לשניים היא השוויגר האמיתית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.