רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 ביולי 2020

מבזקים

עדכון ממשרד הבריאות: 548 חולים נוספו מחצות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל-331, ומספר החולים הפעילים עומד כעת על 11,004, בהם 83 במצב קשה, כך לפי נתוני המל"ל.

הקורונה באיראן- חוסאם א-דין אשנא, יועצו של רוחאני לענייני אסטרטגיה: "מהבדיקות שערכנו כל 10 דקות מת אדם באירן מהקורונה"

‏קורונה בארה"ב: בשבועיים האחרונים גדל מספר הנדבקים ב-25% ב-34 מדינות, בהשוואה לשבועיים שקדמו לכך. בתשע מדינות המספר אף הוכפל.

השר יעקב ליצמן בראיון ל׳מקור ראשון׳ - ״אני מסתובב בשכונות החרדיות, אני גר שם ומתפלל שם, כולם לובשים מסכות ומקפידים על כל הנהלים. תמיד היו מתחים בין בר סימן טוב לגרוטו וידעתי להתנהל עם זה. עבדתי איתם הרבה בשיתו״פ, אבל זה לא סוד שיש דברים שהם הביאו בלי ידיעתי, אמרתי את זה בפומבי. יש לי ביקורת על ההתנהלות עכשיו של משרד הבריאות, הם איחרו את הטיפול בגל השני. היו צריכים לעשות צעדים יותר קיצוניים. אני מתכוון לסגירה יותר מסיבית של עסקים ומקומות בילוי כדי למנוע את ההתפשטות. השחרור היה מהיר מדי וגדול מדי. אחרי שהשר דרעי פרש מתפקיד ניהול הקורונה במגזר החרדי, אף אחד לא דיבר איתי על זה. אם יציעו לי אשקול לקחת את זה. לא חושב שצריך להעביר את ניהול הטיפול לצבא. זה צריך להתנהל מתוך משרד הבריאות״

אהרון רבינוביץ: ‏ב-3 הימים האחרונים אותרו בישראל 2,900 נשאים נוספים.
‏ירושלים: 467(!)
‏ב"ב: 225
‏ת"א: 225
‏אשדוד: 187
‏בת ים: 76
‏ביתר ע': 70
‏פ"ת: 68
‏ראשל"צ: 68
‏בית שמש: 66
‏חולון: 61
‏מודיעין ע': 57
‏באר שבע: 50
‏רמת גן: 47
‏נתניה: 47
‏לוד: 46
‏רמלה: 43
‏טבריה: 40
‏אלעד: 29

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.