רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2020

מבזקים


שירית אביטן: ‏החרדים ביקשו מהליכוד ונתניהו שהקואליציה תודיע על תמיכה בח"כ איילת שקד לצדו של ישראל אייכלר בוועדה למינוי דיינים בבחירות שיתקיימו ביום רביעי. בליכוד מסרבים וטוענים שיתנו חופש הצבעה. המועמדת האחרת היא ח"כ מרב מיכאלי.

זלמנוביץ בטוויטר: יו״ר הקואליציה ח״כ מיקי זוהר ניצח בבחירות לראשות הליכוד העולמי

ח"כ בצלאל סמוטריץ: ‏אחי החרדים, אלימות, ונדליזם, קללות וקריאות נאצה חייבים להיות מחוץ לתחום! זה רע מצד עצמו וזה מזיק. הקושי והמצוקה אמיתיים אבל אסור לנו לגרור את מדינת ישראל לאנרכיה מול אחד האתגרים הקשים ביותר שידענו. בואו נגלה אחריות ונעבור את התקופה הזו ביחד. אין לנו עם אחר ואין לנו מדינה אחרת.

ח"כ גפני בישיבת ועדת הכספים, אמר לח"כ סמוטריץ "התקשר אלי אדם חרדי ושאל אותי מתי תהיה סמוטריץ'? אמרתי לביבי לא להשאיר אתכם באופוזיציה"..

יעקב ריבלין: ‏גורמים במשרד הבריאות אומרים לי הבוקר שלפי הקריטריונים שלהם המצב בשכונות החרדיות בסגר לא גרוע יותר מישובים אדומים אחרים. אלא שבמל״ל מעריכים שעל כל מאומת חרדי יש עוד אחד שלא הלך להבדק ומכפילים את המספרים.

סגה"ש פרוש אחרי הפגישה עם נתניהו: אני לא הצלחתי להשתכנע וגם לא הבנתי את ההבדלים, מדוע על הציבור החרדי מטילים סגרים לעומת החילוני שלא מטילים. לא קיבלנו הסברים:

המוקד: בחורי ישיבה מכמה ישיבות השוהים במלון פרימה פארק בירושלים מתלוננים כי אין להם כביסה נקייה, שבוע ימים עם אותה הכביסה ללא יכולת לכבס, האופציה היחידה היא לקבל בגדים חדשים מההורים, לרוב ההורים אין יכולת לכך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.