רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2020

מבזקים

'מעריב': סקר של ארגון גשר מצא כי 37% מהציבור סבורים כי במקרה של סגר נוסף, הציבור החרדי יהיה הממושמע ביותר. 45% מהציבור סבורים שהתקשורת לא סיקרה כראוי את המגזר החרדי בתקופת הקורונה:

אהרן רבינוביץ: ‏ממוצע חולים ל-10 א' נפש ב-3 השכונות הליטאיות הגדולות בי-ם (רמות, נוה יעקב ורמת שלמה): 34.1.  3 השכונות החסידיות הגדולות בעיר (מטרסדוף-אונסדורף, ת. מרכזית, וצאנז-בעלזא): 58.3.
מודיעין עילית (ליטאית): 38 חולים ל-10 אלף תושבים.
ביתר עילית (חסידית): 86 (עקפה את ב"ב בפער גדול!)

הישיבה השבועית של יהדות התורה בכנסת הועברה בשידור חי,
ורבים התלוננו שיותר לא יצביעו ליהדות התורה עקב השפלת החרדים בזמן האחרון

אריה דרעי למימרן ב'קול חי': אם ראה"מ יבקש ממני ליטול בחזרה את ריכוז נושאי הקורונה במגזר החרדי, אני אסכים בתנאי שיעמדו לרשותי כל הכלים והסמכויות הנדרשים:

מיכאל שמש: ‏החרדים ביקשו וקיבלו שני מתאמים אחד מטעם שס והשני מטעם יהדו״ת שיהיו אחראים על הקשר בין המגזר לבין משרד הבריאות למניעת סגרים והטיפול במגזר.

סגן שר החינוך פרוש לגלסנר ב'קול ברמה' - לא קיבלתי תשובות גם אחרי הפגישה עם ראש הממשלה, למה שכונה עם 50 אלף תושבים, נסגרת בגלל 150 חולים. במקומות אחרים זה לא קורה ולכן אנחנו מתריעים.

תקציב הישיבות - סגן שר החינוך פרוש ב׳קול ברמה׳: ״יאשרו את התקציב ויהיה לאברכים ולישיבות כסף, כמו שהיה עד 2020. אני לא מודאג, אם זה לא יקרה - ירעדו אמות הסיפים! מילה שלי״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.