רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 ביולי 2020

מבזקים


'גלובס': 2 חרדים שטעו בדרכם בנחל עמוד והקימו חברת ניווט למסלולי טיול באתרי טבע בארץ ובעולם בשם ‘וישטריפ’, קיבלו הצעה מקרן אמריקאית לרכישת החברה בסך 150 מיליון דולר..

המחדש: חרדי קיבל קנס בשבוע שעבר ב 5 לפנות בוקר סמוך לקניון איילון בב"ב. יועמ"ש משרד הבריאות אורי שוורץ: "הקנס לא היה חוקי, במרחב פתוח אם אין איש בסביבה. חובה לשאת מסכה, אך אין חובה לעטות אותה".

‏סיפור מזעזע באשדוד: בעיצומו של יום שבת מול הרקע בניני רובע ז החרדית הגיע עיתונאי וראיין חילוני שהתחפש לחרדי ללא מסכה

נוראי בטויטר: ‏חילול שבת במלונית הקורונה בכפר תבור - שש בחורי ישיבות חולי קורונה פונו באמבולנסים ע"י פיקוד העורף למלונית הקורונה בכפר תבור והגיעו למקום בשעה 8 בליל שבת עשר דקות לאחר השקיעה.

הממשלה אישרה את הקמת הרשות החרדית, בראש הרשות יעמוד סגן השר מקלב. הרשות תוקם במשרד רה"מ - כך שתהיה לה הסמכות לתכלל את כלל התוכניות בין כל משרדי הממשלה, אחד מתפקידי הרשות הראשונים עם הקמתה יהיה טיפול הקורונה במגזר החרדי:

‏ברק סרי, יועץ פוליטי של השר דרעי בראיון לרדיו 103: "בסוף לנתניהו לא תהיה ברירה, והטיפול במשבר הקורונה יעבור למשרד הביטחון".

יו"ר האופוזיציה לפיד: 50 מתפללים בבה"כ הגדול בת"א ו-50 מתפללים בביה"כ הקטן בשכונה זה לא אותו סיכון. ההנחיה היתה צריכה להתקבל לפי גודל המקום. הממשלה הזו פשוט לא יודעת לנהל כלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.