רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2020

מבזקים

סוער במליאה: ח"כ אייכלר כינה את התנהלות המשטרה אנטישמיות. סמוטריץ' ביקש למחות. אייכלר: "אני לא רוצה לקבל עכשיו הערות. אני נסער"

 בניו יורק המשטרה רצתה לסגור אירוסין אז היהודים המשתתפים הפכו את זה לפגנה וככה לא יכלו לסגור להם

 החרדים אשמים! אמנון אברומוביץ׳ ב׳ערוץ 12׳: המגיפה לא נולדה במזרח התיכון. אלפים שהגיעו מארה״ב ורובם חרדים, נשאו איתם את הנגיף

 חבר ועדת הקורונה ח״כ משה אבוטבול לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - שמעתי את האמירה של הרב גפני, אבל אנחנו בש״ס סיעה נפרדת. אם חלילה נגיע למצב של סגירת הישיבות, השר דרעי יעלה עם השאלה למועצת חכמי התורה.

 חבר ועדת הקורונה ח״כ משה אבוטבול לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - התחושה היא שאנחנו ״מנופי אבי״, הזמינו אותנו רק כדי להרים את היד ולאשר את החלטות הממשלה.

 'המחדש': רב בית הכנסת 'צעירים' בבני ברק הגאון רבי יו"ט זנגר פרסם מודעה חריפה על החובה לעטות מסכות בבית הכנסת, כמה מתפללים תלשו את המודעה, בתגובה לכך כתב הרב מכתב חריף "מאחר ובתקופה אחרונה, "כנראה בטעות" הורידו כמה מכתבים שכתבתי, להוי ידוע, שיש לי קפידה על מי שיוריד":

יאיר לפיד בתגובה לפרסום של קרן מרציאנו על הלחץ של ח"כ גפני: "‏זאת לא ממשלת חירום - זאת ממשלת טמטום. הכל עקום. ההחלטות  מתקבלות רק לפי לחצים פוליטיים. זאת הסיבה שהם איבדו שליטה. זאת הסיבה שהם איבדו את אמון הציבור".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.