רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בינואר 2020

וידר מזהיר את ראש עירית בני ברק מגניבת כספים ותעמולת בחירות


יעקב וידר מאיים: אם לא אקבל מהעסקנים תשובות לגבי העברת המיליונים מכספי התושבים לאירוע מחר, אפנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כדי שיבטל את האירוע

במכתב שנשלח ליו"ר דגל התורה גפני ולמנכ"לי עיריות בני ברק וירושלים נכתב עוד:

"במהלך היום דווח בהרחבה בחדשות "כאן" כי האירוע הנ"ל הוא אירוע מובהק של מפלגת דגל התורה, וגם פרסומים רבים נוספים מתייחסים לאירוע כ"אירוע של דגל התורה".

 ניתן לציין לכך אינדיקציות נוספות רבות - הכרטיסים לאירוע נמכרים בכל רחבי הארץ על ידי נציגי מפלגת דגל התורה, הזמנת האח"מים לאירוע נעשית על ידי מזכ"ל מפלגת דגל התורה, דובר האירוע הוא גם דובר יו"ר מפלגת דגל התורה, חבר הועדה המארגנת הוא עוזר נוסף של יו"ר מפלגת דגל התורה, מפיק האירוע הוא פעיל במפלגת דגל התורה, וכן הלאה והלאה.

חמור מכך, לפי מידע שהגיע אלי, באירוע צפויים להשתתף - ואף לנאום! - בעלי תפקידים במפלגת דגל התורה.

 אציין כי עיריית בני ברק גם בחרה להתחמק משאלתי בדבר ההליך הפומבי שלא התקיים לבחירת מפיק וספקים נוספים, באופן המעלה חשש כבד לעבירות נוספות.

 לא יעלה על הדעת שתקופה קצרה לאחר שעיריית בני ברק הטילה שורת גזירות ומיסים על תושבי העיר, שחלקם מתקשים לקנות לחם וחלב לילדיהם בבוקר - יעבירו העסקנים סכומי עתק מקופתה לקיום אירוע פוליטי, וככל שמפלגת דגל התורה מעוניינת לקיים אירוע בחירות היא מוזמנת לארגנו מטעמה ומתקציבה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.