רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

מבזקים


ריבלין בטוויטר: עשרות אברכים הגיעו הבוקר לבית הרה״ר בירושלים  כדי להבחן בעל פה לרבנות עיר. מעבר לדלת הם שמעו צעקות בין רב עיר בדרום הארץ ורב ישוב בצפון מי משניהם יהיה יו״ר ועדת המבחן. בתום הצעקות  התבקשו  הנבחנים שבאו מכל רחבי הארץ לחזור הביתה. בושה.

'יתד': מכתב ממרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין על החובה לשמור את גדרי הצניעות לפי הנחיות בי"ד משמר התורה מיסודו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל. במכתב נאמר "צריך לדעת שכל הצרות מגיעים בעוונות אלו כמבואר בכמה מקומות בחז"ל".

נשות הכותל במכתב לרב הכותל והמקומות הקדושים, הגר"ש רבינוביץ׳: "עם פרוש השנה החדשה ומינויה של מנכ״לית חדשה לארגון, אנו מבקשות להיפגש עמך". הן מציינות כי "המכתב נשלח לפני מעל לשבוע, ושוב אתמול. עד כה, פנייתן לא נענתה על ידי הרב ולשכתו".

שלומי הלר בטוויטר: עיריית ירושלים אישרה מימון תקציבי של כרבע מיליון שקלים להקמת אוהלים לצורך קיום מנייני תפילות בחגי תשרי ברחבי שכונת רמות.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת הורתה לחברות קווי המידע לחסום את ההפניה לקו המידע של תנועת ש"ס מקו השיעורים של הגאון חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה. הבקשה האישית של חכם שלום לא הועילה, הם צפצפו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.