רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2019

מבזקים

ח"כ קטי שטרית מהליכוד בעל הקצה בקול ברמה: ״נפגשנו בכנסת עם נשים חרדיות בנושא אפליית הנשים החרדיות, והוסיפה כי בקרוב תפתח לשכה לפניות הציבור בעיר בית שמש בכל יום ראשון עם כל הצוות שלי ואוזן קשבת בפרט למגזר החרדי״.

'גל"צ': למרות שהורשע בעבירות מין, הרב ברלנד ידליק מדורה בהר מירון. רפי פרלשטיין, כתב לענייני חרדים שמתנגד לברלנד, מספר ליעל דן: "אמרו לי 'אחרי שנטפל בך, זק"א כבר לא יזהו אותך'. חסידים חיכו לי מחוץ לבית. הגשתי תלונה במשטרה, כמו כל אזרח שומר חוק".

סגן השר פרוש בכנס:  "אני מציע שמתוך אווירת אחדות, גם הכספים הקואליציוניים שיש לכל חבר כנסת באגודת ישראל צריכים להתחלק בצורה נכונה ושוויונית, על ידי פרוייקטים בין כל הקהילות השונות באגו"י".

בלום ב'קו עיתונות': בלשכת ליצמן אמרו כי האמירה מול דגל היא שלמועמד השני של אגודה מגיע תפקיד זהה בחשיבותו לזה של דגל. אמרנו לרה"מ שלא נסכים שש"ס תקבל תפקיד אחד יותר, גם לא של הוועדה לבחירת דיינים".

הסתיימה ישיבה ארוכה בת 6 שעות בין השר יריב לוין לנציגי שלושת המפלגות הדתיות והחרדיות בנושאי דת ומדינה ולדברי גורמים פוליטיים השיחה היתה חיובית והפגישה הוגדרה כטובה מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.