רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 במאי 2019

מבזקים


ישי כהן: ‏טבריה: ראש עיריית רון קובי מותקף - בצדק - על חילולי השבת בעיר, כולל תחבורה ציבורית. רמת גן: ראש העיר כרמל שאמה הכהן מצהיר שיפעיל החל מקרוב תחבורה ציבורית בשבת - בש"ס שותקים. גם סגנו החרדי מש"ס - מסרב להגיב.

הציונות הדתית מצטרפת לביקורת נגד חילול שבת באירוויזיון. הרב חיים דרוקמן בגל"צ: "בשביל בידור שמאות יהודים יחללו שבת? אין מילים בפי לגנות. הבית היהודי צריכה לעשות להבא הכל כדי שדברים כאלו לא ישנו".

פריי ב'קו עיתונות': בהתכתבות פנימית, רא"ע ר"ג שאמה הכהן מתייחס ליוזמת התח"צ בשבת, מבהיר כי לש"ס יש חופש הצבעה ומזהיר: "מי שינסה לעשות פוליטיקה בגרוש יגרום נזק. לא להיסחף אחרי התקשורת החרדית".

"בזמן שהציבור החרדי והמסורתי כולו הזדעזע מחילול השבת ההמוני במסגרת אירוע המוזיקה הגדול בת"א, מתברר שעיריית תל אביב מימנה את חילול השבת בתקציבי ענק - אך נציג אגודת ישראל נפתלי לוברט שתק ולא פרש".

אלי שלזינגר מסכם את ההפגנות: ‏מזה זמן רב שבירושלים לא נערכו הפגנות גדולות על רקע חילולי שבת, בדר"כ ההפגנות כוללות עשרות ובמקרים חריגים קצת יותר. אירוויזיון 2019 הוציא למעלה מ-2000 מפגינים ובהם גם האדמו"ר מתולדות אהרן וחסידיו. 6 עוכבו לחקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.