רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 במאי 2019

מבזקים


תלמידי ישיבת נחלת שלמה משכונת קרית הרצוג בבני ברק עתרו לבית הדין לעבודה בירושלים, נגד המוסד לביטוח לאומי, בדרישה לפטור בחורי ישיבה מעל גיל 18 מתשלום ביטוח לאומי מאחר ואסור להם על פי חוק לעבוד ומצהירים בדיחויים לצבא שתורתם אומנותם. את העתירה מלווה הרב שלמה גולדנטל יו"ר הלשכה לפניות הציבור של דגל התורה.

בישיבת סיעת 'יהדות התורה' שמתכנסת כעת בבני ברק, מציגים ראשי יהדות התורה סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, לחברי הסיעה, את מכתבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא אירוע האירויזיון

‏בישיבת סיעת יהדות התורה הערב הוחלט כי הניסוח של חוק הגיוס צריך להיות כזה שיאפשר לסיעת יהדות התורה כולה להצביע בעד החוק. סוכם עוד כי מזכירי המועצות יעבירו עוד הערב את התיקונים הדרושים בניסוח שהוצע על ידי ׳הליכוד׳ ולאחר מכן יועברו לאישורם של גדו״י.

גל"צ: משה, חרדי מבית שמש רשם את בתו לשלושה סמינרים, וקיבל תשובה שלילית. "הבת שלי פרצה בבכי, אמרה לי 'אבא, אני מתביישת'. בנות מגיעות למצב נפשי קשה, זה הורס משפחות".

איתי גדסי: ‏אחרי אלעד, ש״ס נכנסת גם לקואליציה בהסתדרות. חבר הכנסת לשעבר דני סיידה ימונה ליו"ר ש״ס בהסתדרות, חבר הנהגה וראש אגף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.