רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באפריל 2019

סיקור מושחת

רפי פרלשטיין
‏‎מכיוון שמתייגים אותי על הפוסט הזה ושמעתי את הטענה הזאת היום כמה פעמים על רקע אייטמים שפרסמתי השבוע, אומר זאת כך: אם לחשוף קומבינות ושחיתויות זה אומר לטנף על מגזר שלם, אני חי עם זה לגמרי בשלום. אני יודע שביום שתפתח התיבת פנדורה שקוראים לה "תקשורת חרדית"
‏‎המדינה תרעש ותגעש. שוחד, טובות הנאה, שחיתויות וקומבינות זאת הגדרה עדינה למה שקורה שם. הפוליטיקאים החרדים התרגלו שהם חוגגים על הכסף שלנו איך שבא להם וכולם שותקים, הם גם יתרגלו שזה נגמר. מעולם לא קיבלתי הנחיה מעורך שלי "לטנף על חרדים". את כל האייטמים הללו יזמתי לבד ואני גאה בזה.
‏‎אני יודע על עיתונאים שקיבלו שלמונים תמורת סיקור אוהד. אני יודע על עיתונאים שמקבלים מעטפות דרך קבע. אני יודע על מושחתים שלוקחים איתם עיתונאים חרדים מושחתים לארוחות תענוגות בבתי מלון. אני יודע על הטבות וטובות שמקבלים מושחתים בתקשורת החרדית תמורת שתיקה. אני לא חלק מהעדר הזה לשמחתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.