רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 באפריל 2019

על ה'בן תורה' מש"ס להשיב מה עשו בקבוקי בירה בפסח במכונית

מאת חרדי
 
איזה מזל יש לו לאותו נתנאל סנדרסוי, כן, אותו ארכי רוצח שחצה אור באדום במהירות של 100 קמ"ש בכביש עירוני, פגע בילד חרדי פצפון, פצע אותו אנושות ונמלט מהזירה, תוך שהוא מסתתר מהמשטרה למשך שבוע ימים. 

מה המזל של אותו סנדרדוסי? המזל הגדול ביותר שלו הוא שאנשי התקשורת הישראליים - המנותקים מערכי הדת ואין להם בו כל שיג ושיח - אינם יודעים להצביע על איכותו הגדולה של אותו צדיק. 

'לא ידעתי שהמשטרה מחפשת אותי' הצטדק סנדרוסי, וזאת משום מה, הסכיתו ושמעו: 'משום שאני בחור ישיבה ואינני קורא עיתונים חילוניים או שומע רדיו'... 

איזה צדיק חמוד, לא קורא עיתונים חילונים ואינו שומע רדיו - יש לשקול להמליץ עליו בפני נשיא המדינה כמועמד לקבלת פרס ישראל ביום העצמאות הקרוב. 

אלא מה? ברכב הפוגע מצאה המשטרה כמה וכמה בקבוקי בירה ריקים, וזאת במהלך חול המועד פסח... 
לו היינו עוסקים בכתבי פלילים היודעים את אשר לפניהם, מיד עלו מעלים את התמיהה איך זה ש'בחור ישיבה שאינו קורא עיתונים חילונים', אוי, איזה צדיק, כן שותה בירה במהלך חג הפסח... 

הוא אשר אמרנו. מזלו של אותו דורסן רוצח שהוא מתנהל בסביבה של חבורת בורים ועמי הארץ, אשר כלל אינם מבינים שקיימת סתירה מובנית בטענת ה'אי קריאת עיתונים' .. אל מול שתיית בירה בפסח. לך תסביר להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.