רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באפריל 2019

מבזקים

סימה קדמון ב׳ידיעות׳ - נטישה כמו שבנט עשה לבית היהודי עוד לא היה לנו בפוליטיקה, יו״ר מפלגה שנוטש עם מס׳ 2 שלו ומשאיר מאחוריו רק את חובות מפלגתו. אבל זה טעות טרגית של בנט ושיעור לפוליטיקאים על חשיבותה של צניעות וחטא היוהרה. בנט נכנס לסחרור ואיבד את הפורפורציות לגבי כוחו.

מקורבי איילת שקד לקדמון ב׳ידיעות׳ - ״היא בהלם מוחלט וכועסת מאוד. בשום שלב הם לא העלו אופציה שלא עוברים את אחוז החסימה. הטעות הגדולה לדעתה הייתה עזיבה של ׳הבית היהודי׳ שם היה להם שישה מנדטים ברזל. לבנט יש כושר שכנוע עצום והוא הצליח לשכנע אותה, את בעלה ואת אנשיה״.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון חושף לשלומי הלר פרטים מ"תכנית ה100" של טראמפ: "נפגשתי בשבוע שעבר עם השגריר האמריקאי. לא תהיה הקפאה של הבנייה בעיר, נבנה בכל השכונות; בהר חומה, בגילה, ברמת שלמה, ובארמון הנציב."

בכיר במערכת המשפטית ל׳ידיעות׳ - ״נתניהו במינוי שלו לשר המשפטים משלו רוצה לאותת לבג״צ שלא יתערב אם יוגשו עתירות לעצור את כהונתו לאחר הגשת כתב אישום. נתניהו מערבב גיבוי פוליטי שקיבל מהעם להכרעה משפטית מקצועית״.

אבי בלום ב'קו עיתונות': בכיר בליכוד העריך השבוע כי זאת הפעם האחרונה שליברמן רץ באופן עצמאי. היעד שלו הוא להצטרף לליכוד והוא עוד יהפוך זאת במהלך הקדנציה להצעה שאי אפשר לסרב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.