רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 בפברואר 2019

מבזקים


תרשמו - יו"ר ש"ס אריה דרעי ל'ישראל היום' על יאיר לפיד: "לא אשב איתו. נכון שפעם לא הייתי מתבטא בכזו חריפות נגדו, אבל עכשיו התגלה פרצופו האמיתי".

דרעי מסביר מדוע האחדות החרדית לא יצאה לפועל. לטענתו: "היתה התנגדות אדירה מה שטח, מהפעילים, הם דיברו על איבוד הזהות הספרדית".

הגר"ד קוק ביקש מהנגיד אייל משיח להתערב לטובת כניסת נציג כיסא רחמים לש"ס. בש"ס ימתינו עם הגשת הרשימות. עד לשעה 21:59 כדי למצות את כל השיחות עם אנשי כסא רחמים.

יצחק נחשוני חושף לאדמקר ושוומנפלד ב'קול ברמה':
 אלי ישי קיבל אתמול הבטחה מנתניהו על תיק התקשורת בממשלה הבאה אבל הטילו על כך וטו מש"ס ומצער שכך.

ליברמן ל'בשבע': אני חי במשפחה מעורבת, אשתי דוסית והבת שלי דוסית לחלוטין. בשבת הן הולכות לבית הכנסת ואני הולך לראות את בית"ר ירושלים. אנחנו חיים בהרמוניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.