רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בפברואר 2019

מבזקים

משרד החינוך הבריטי פרסם כי הוא 'מודאג', לאחר ששוחח עם תלמידי ת"ת 'ייטב לב' של סאטמר בלונדון, ושמע מהם כי צוות הת"ת מכה אותם כצורת ענישה, ב"צביטות וסתירות".

רצח בני הזוג כדורי בירושלים: נחקר נוסף בפרשה - חבר של יהודה ותמי כדורי נחקר באזהרה ונחשד במעורבות בביצוע הרצח. מאז אתמול הובאו ארבעה מקרובים של הזוג לחקירה באזהרה. החשודים נחקרו בעבר כעדים, אך התעורר נגדם חשד נוכח אי התאמה בגרסאותיהם.

ארון קודש עתיק מביהכ"נ של העיירה סערט ברומניה, תועמד מחר במכירה פומבית בבני ברק. בפדרציית הקהילות היהודיות של רומניה טוענים שהארון גנוב, ומנסים למנוע את מכירתו. בבית המכירות מכחישים, וטוענים שהארון נמצא בחצר ביהכ"נ  כשהוא חבול, והוא הועבר באופן חוקי לישראל.

השחתת הקברים בבית קברות יהודי בצרפת: עשרות אלפים מפגינים הערב נגד האנטישמיות בלב פריז. בהפגנה, שבה השתתפו ראש ממשלת צרפת ושרים נוספים, קוראים המפגינים "מספיק ודי לאנטישמיות".

עקיבא ווייס חושף בכאן 11‏: פרשת מלכה לייפר - כבר לפני כשנה פנה הדיין הרב מנדל שפרן, שביקש היום מביהמ"ש לקחת חסות על החשודה בפדופיליה, לשרת המשפטים שקד - במטרה למנוע את הסגרתה של לייפר לאוסטרליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.