רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 בפברואר 2019

מבזקים

הסקופים: לאחר שליאור שליין מגיש 'גב האומה' קרא בתכניתו  לחסידות גור חסידות 'כלב'
ארגון זכויות האדם בצלמו הגיש תלונה רשמית לנציב הרשות השניה.

עמית סגל: אלי ישי קרוב לסגירה בבית היהודי- לאומי. מקום 9. התנאי לסגירה - מכתב תמיכה מהרב מאזוז לפני סגירת הרשימות.

אברהם ובר איש המספרים של ׳דגל׳ ב׳קול חי׳: ל׳יהדות התורה׳ יש בטייס אוטומטי בגידול הטבעי 245 אלף קול - 7 מנדטים. השאלה הגדולה היא כמה נפגעים יש שלא יצביעו״.

למרות שלא קיבלו את המקום החמישי מחסידות גור, שמעון שר פנה בסיום מועצת הקהילות לסגן השר ליצמן וביקש לחזק את ידיו. "עברתי תקופה דומה וזה נגמר בלא כלום. כולנו מאחוריך מחזקים את ידיך".

דרעי ב׳גל״צ׳ על חקירת ליצמן - ״למרות שהוא לא מהמפלגה שלי אני חייב לציין: בשנים האחרונות פניתי בפניות רבות לידידי סגן השר וללשכתו. הוא וכל הצוות שלו עזרו בלי הפסקה וטיפלו במסירות. מברך אותו מכל ליבי שייצא מזה. איך שאני מכיר אותו זה נטו היה רצון לעזור. אין לי ספק שהוא פעל רק לפי החוק״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.