רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באוקטובר 2018

מבזקים

ישראל פרוש הלילה לבני ישיבות "אין לי קשר לעתירה, ואני הולך על זה למכונת אמת. יהיה בחירות בסיעתא דישמיא ואנצח בעזרת השם אבל לא הולכים לבתי משפט, לא זוכר את עצמי מימי הולך לבית משפט"

׳המודיע׳ ו׳המבשר׳ הבוקר: קול קורא מיוחד מטעם מועצגה״ת של אגו״י למען מועמדותו של משה אבוטבול.

יוסי דייטש לגלובס: "כנראה שיותר קל להביא את המשיח מאשר אחדות חרדית".

יוסי דייטש בראיון לשלזינגר ב"ישראל היום": לא ראיתי את הטוויטר שלי עד היום. גם לא את הפייסבוק, אני לא יודע איך זה נראה. שואלים מה לכתוב שם ואני מאשר.

יוסי דייטש ב'ישראל היום': הציבור אוהב לשפוט את האדם לפי חזותו. זה הכי נוח. אם אמלא את בנייני האומה ב־1,800 איש, אכסה להם את העיניים ואדבר על המשנה שלי לניהול העיר, ימחאו לי כפיים ויגידו שזה האדם שמכיר הכי טוב את ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.