רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באוקטובר 2018

חסידים ואנשי מעשה מתארגנים נגד הלוחמים בחסידות

חסידים ואנשי מעשה התכנסו אמש בירושלים לאסיפה מיוחדת  ע"מ לדון בניסיונות הנואלים של עסקנים ליטאים חדשים להילחם בדרך הנהגת כ"ק מרנן האדמורי"ם שליט"א.
כאשר כביכול לוחמים הם בשביל תוספת תפקידים וכיסאות, אך באמת רוצים ללחום כנגד דרך החסידות כפי שעשו בשנת תשמ"ט, ובפרט יצא קצפם על שמועצת גדולי התורה של אגו"י היא הדומיננטית והיא שתקבע האם ילכו לבחירות או לא (ואפי' ראה"מ מכיר בזה), לכן רוצים בדגה"ת לנסות ולהחזיר את כבודם האבוד ע"י פירוד ומחלוקת.

ועתה אותם בעלי מחלוקת הרימו ראש בדרישה לריצה עצמאית בירושלים תוך גרימת מחלוקת ופירוד בכלל ישראל, כאשר 'דגל התורה' ללא בושה משתמשת כל העת בחוצפה ובעזות מצח במושג 'גדולי ישראל' כביכול גדולי האדמורי"ם אינם נחשבים כדעת תורה ורק רבניהם נחשבים כדעת תורה, כאשר הם משתלחים בסגנון זה בנציגינו אשר מחרפים את נפשם למען הציבור ומקיימים הוראותיהם ושליחותם של מרנן האדמורי"ם שליט"א.
זאת בנוסף להתנהלותם הנפשעת והגזלנית בעיר אלעד כשע"י הטענה המזויפת "גדולי ישראל", הם מפרים הסכמים מפורשים כאשר גם ראשי דגל התורה מודים שניהול העיר מגיע לישראל פרוש הממלא את תפקידו נאמנה ולא היה בידם נציג הראוי להתכבד בו להעמיד מולו עד שגררו נציג מערים אחרות שכבר ידיו רב לו בהתקוממות ובמלחמה מול נציגי אגודת ישראל ושולחיהם שליט"א ושוב באים לרמות את הציבור ע"י זעקת 'גדולי ישראל' הנ"ל.

בעקבות כך הוחלט לפתוח את מטה גורל החסידות להשיב מנה אחת אפיים ולענות כסילים כאווילתם, ההחלטה התקבלה בכינוס שהתקיים אמש  ואורגן במהירות ובספונטניות ע"י קבוצת אברכים אכפתיים, ולמרות הזמן הקצר נהרו למקום הכינוס עשרות אברכים ועסקנים כואבים.
בדבריהם עמדו הנואמים על חומרת הפגיעה בכבוד קדושת האדמורי"ם שתולדותיה נתונות בזלזול ובשנאה לענקי החסידות זיע"א מימים מקדם, כמו"כ קבלו על המצב השערורייתי לפיו צעירים מחוצפים מבעירים את אש המחלוקת בחוצות קריה, תוך חירוף וגידוף כ"ק מרנן האדמורי"ם שליט"א ושלוחיהם הנאמנים.
בימים הקרובים יקבל הציבור החרדי חומרי הסברה מיוחדים שיחשפו את פרצופם של אותם עושי מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
ראשי המטה קוראים לציבור שאכפת להתגייס לפעילות באופן מיידי ומבקשים מכל מי שהנושא חם וקרוב ללבו שיפנה בדחיפות או למספר הטלפון (רב קווי) 0795782646 או לכתובת המייל hasidim17@gmail.com על מנת להירתם לפעילות במהירות האפשרית.
ובשם ה' נעשה ונצליח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.