רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 במאי 2024

מבזקים

 

✅ יו״ר ׳דגל׳ ח״כ מוישה גפני: ״אני מגנה את ההודעה שבני גנץ הוציא בשבת קודש, שאין בה פיקוח נפש והייתה יכולה להידחות למוצאי שבת. חוסר אחריות ציבורית של שר בממשלה וחבר הקבינט״.

✅ מיכאל שמש: לשכת נתניהו תדרכה בשבת נגד עסקה. גנץ תקף בצהריים והציע לחכות לתשובה רשמית למתווה ולא ״להיכנס להיסטריה משיקולים פוליטיים״ מעניין מה השותפים החרדיים יחשבו על חגיגת התדרוכים הזאת

✅ אדמו"ר מפורסם (מזוויהעל) עלה השבוע למעונו של אחד מגדולי ישראל (הגרמ"ה הירש) והביע דאגה שההילולה בהר מירון תתבטל לאור המשך ירי הטילים. אותו גדול שנפגש השבוע עם ראש אכ"א הרגיע אותו ופסק בנחרצות: אין לך מה לחשוש, עד אז תושג הפסקת אש (מנחם קולדצקי)

✅ אברהם פריינד: השר איתמר בן גביר תהה בתחילת ישיבת צוות השרים למירון: "מקווה שאתם יודעים שאלוף פיקוד העורף אמר שהשנה לא שייך לקיים את ההילולה ולכן למה הדיון כעת?".

✅ מנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן אמר כי לאחר שיעבור בוועדת חו"ב הארכת המצב המיוחד בעורף, מירון תוכרז כשטח צבאי סגור, 5 ימים לאחר ההילולה ו-5 ימים לפני.

✅ השר עמיחי אליהו ב'קול חי' על הילולת ל"ג בעומר במירון: "אני מקווה שכן נעלה למירון, כי אם נשבור את רפיח - חיזבאללה ייבהלו ולא יעזו לעשות כלום"

✅ צוות השרים ליישום המלצות דו"ח אסון מירון הסתיים לאחר שגיל לימון, המשנה ליועמ"שית הודיע במכתב למזכיר הממשלה כי יש מניעה בהנחיה שהביא ראש הממשלה בעת אישור צוות השרים. לימון דורש שהשר מלכיאלי יגבש הצעת מחליטים חדשה לגיבוש צוות השרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.