רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באוקטובר 2018

השחיתות של יענקי קנייבסקי בטבריה

צריך לעשות קצת סדר בכל הבלאגן של החרדים - בנושא הפילוג.
מעטפות, בצע כסף, מריבות, פוליטיקה, בוא נסביר קצת מה היה (חפירה לפניכם, תיהיו מוכנים):

בשנים האחרונות הרבה חרדים פנו אל הרב קוק, בטענות קשות כלפי נציגי הציבור בעיר (ש''ס, אליהו זיגדון , לקסוס וכל החברים) .
קיצר הרב קוק ביקש שיביאו לו סקרים, והוא גילה שראש העיר לא נתפס בעין יפה על ידי הציבור הטברייני , ושאין לו סיכוי לנצח בבחירות .
בניגוד אליו - דודיק אזולאי נחשב לצדיק גדול בתורה .

הרב קוק דרש שראש העיר יתחיל לשמור שבת, אחרת לא יתמוך בו לראשות העיר.
לפני חודש הרב קוק שלח רב חשוב מטעמו לראש העיר, בדרישה שישמור שבת , ראש העיר ענה ואמר שהוא מקווה להתחזק, זה לא קרה , בקיצור, ראש העיר לא הולך לשמור שבת.

הרב קוק בכל זאת כיבד את החלטת ראש העיר, ושלח את אחד המקורבים שלו , עם מכתב אל ר’ חיים קנייבסקי (קנייבסקי הגדול) , קנייבסקי הגדול הכריע - דודיק אזולאי .

הרב קוק רצה שהדברים יפורסמו על ידי מישהו בכיר , ושלח מכתב ל2 רבנים - אפרתי וזילברשטיין , הייתה תמיכה מלאה אצל קנייבסקי הגדול , אבל פה הדברים מתחילים לקבל תפנית .

קנייבסקי ג'וניור , הבן של קנייבסקי הגדול , החליט להתערב ,אפרתי חיכה שעתיים בדלת של קנייבסקי הגדול, ובסוף לא קרה כלום , אין הודעה, אין תמיכה ,אין כלום , משהו מוזר, רק לפני כמה זמן הייתה תמיכה גדולה, מה קרה פתאום?

פה קבור הכלב , מי שהתערב זה אותו קבלן מושחת , מרדכי קרליץ , שהפעיל את קנייבסקי ג'וניור נגד הרב קוק , אפרתי וזילברשטיין , בצע כסף , מעטפות ,ועוד .

קרליץ הוא הקבלן של שכונת נוף כנרת פוריה - שכונת הביג , מטעם חברת נוף כנרת פוריה , אותה שכונה שצמודה לשיכון ג' , ובונים שם בקצב מטורף כאילו הם מתכננים להגיע לירח .

מסיבה זו , קרליץ תומך בכל הכוח בראש העיר הנוכחי, ובסגנו - אליהו זיגדון , הם אשרו לקרליץ תוספת תב''ע של עשרות אחוזים , תוספת של בנייה, עוד יחידות דיור, המון חריגות , והם רוצה לאכול עוד מהעוגה, לקבל עוד חריגות, עוד בנייה, עוד צפיפות והכל בשביל אותם אברכים מסכנים (כל הקבלנים וההנהגה אשמה, שמוליכים אותם שולל) , והכל בשביל בצע כסף ומעטפות , הרי קרליץ קבלן, עוד דירות - עוד כסף .

בגלל זה קרליץ הפעיל כל התותחים הכבדים נגד הרב קוק ומקורביו .

שבוע אחרי ראש השנה , הגיע אפרתי (הצד של הרב קוק) , ושאל את קנייבסקי הגדול - מה עושים? במי בוחרים , קנייבסקי הגדול קבע שמה שהרב קוק אומר - ככה צריך לעשות בטבריה , ופתאום , מי מתערב? קנייבסקי ג'וניור (חברו של קרליץ) , אמר שיש לו 3 דפים ששלח קרליץ , וביקש מאביו לקרוא , הרב אפרתי מספר שהדפים היו מלאי שקרים , כמו למשל: ראש העיר הכין שטחים לגנרטורי שבת - לא היה ולא נברא , סמינר לעילוי נשמת הרבנית זילברשטיין - עוד חרטא , ועוד שקרים , קשקושים בשפע .

אפרתי אמר לקנייבסקי הגדול , שראש העיר מחלל השבת, קנייבסקי הגדול אמר שיש לתמוך בו אך ורק במידה וישמור שבת , אפרתי אמר שהרב קוק רוצה את דודיק אזולאי , שומר השבת , ואז עוד פעם מי מתערב? קנייבסקי ג'וניור , שהוא בעד המועמד של קרליץ, בן דוד.

מיד לאחר מכן , הפיצו מבית קנייבסקי הגדול כי יש לתמוך בבן דוד .

דרך אגב, באותו יום שאפרתי נפגש עם קנייבסקי הגדול , הרב קוק היה בבני ברק, אבל קנייבסקי ג'וניור ביקש שלא יגיע עם אפרתי, הסיבה מובנת...

הרב אפרתי , סיפר לאנשיו , שלא ידע בכלל שקרליץ יכתוב 3 דפים , שכולם מלאים בשקרים , עם כל מיני פרטים על העיר שאין לו מושג לגביהם , ואם הוא היה יודע , הוא היה מתכונן ועושה את שיעורי הבית .

והפתעה , מי כתב את כל הדפים האלה? אחד מאנשיו של אליהו זיגדון מטבריה, וקרליץ חתום עליהם .

ודבר אחרון , זוכרים שיוסי קיבל את ברכת הרבנים? אז ראש העיר קיבל את ברכת ראש הישיבה של קנייבסקי מהגר”ג אדלשטיין , קרליץ פשוט תחמן את כולם , הכניס את ראש העיר לראש הישיבה , בזמן שכל בני הבית לא היו , בשביל שלא ישמעו את דעת הרב קוק בנושא ראש העיר , שראש הישיבה לא ידע על זה בכלל , שאף אחד לא יהיה שם, אחרת היו יכולים להשפיע על  אדלשטיין , ראש הישיבה של קנייבסקי הגדול .

הרבה חומר לקריאה, מוזמנים לעכל, הכל ברור עכשיו, קרליץ וקנייבסקי ג'וניור החליטו לצאת על הרב קוק, בשביל זיגדון, הרי זה טוב לקרליץ, עוד כסף, עוד מעטפות , עוד בצע כסף, עוד בנייה, ואת מי לא סופרים? אותנו בני טבריה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.