רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באוקטובר 2018

תושב ביתר במכתב מצמרר לבעולמם: פינדרוס התנכל לספרדים במשך כל כהונתו תזהרו ממנו‎

לכבוד
הרב שאולזון עורך בעולמם של חרדים

ליילה טוב!

אני קורא כאן מה שאתה כותב על פינדרוס ולצערי הגדול מאד, אתה צודק!! מדובר בגזען עלוב נפש ששנאתו לספרדים מעבירה אותו על דתו ודעתו. מדובר בייצור שבטוח שהוא מגזע העליון והספרדים הם נחותים. ככה הוא התנהג אלינו בביתר. היה משפיל מבזה מעליב מונע תקציבים, רק הליטאים ולכמה חצרות חסידויות שהיה חייב להם הוא נתן. הוא מהטיפוסים שאתה מעדיף לא לפגוש. אני מתפוצץ כל פעם מחדש איך העזו לדחוף את הייצור הזה לציבור הספרדי. האם אנחנו בשנות ה-50 ששוב משפילים אותנו. הרי לא לחינם הם לא עשו אתנו רוטציה כפי שהם סיכמו בהתחלה עם ישרוליק פרוש, כי השיטה הליטאית ש"הספרדים אינם ראויים להנהגה" כפי שהם מצטטים תמיד את הרב שך שצעק בנאומו נגד הספרדים ומרן מאור ישראל הרב עובדיה זיע"א.
כל ספרדי שמכניס את הפתק פינדרוס הוא דומה לאשה מוכה ומושפלת שחוזרת הבייתה ונותנת מתנה לבעל שהיכה אותה. ספרדי שמכניס פינדרוס הוא בוגד ומוכיח לליטאים שהספרדים זה משחק לגו להרכבה ברצותם מקרבים וברצותם זורקים.
דברתי עם חברים רבים באלעד שהתפכחו לאחרי ששמעו מה המשמעות של בחירת פינדרוס. אני מאד מקווה שפינדרוס לא יעבור את ה-20 אחוז באלעד. כל אחוז מעבר לזה זה בגידה במרן מאור ישראל ובכל מורשת יהדות ספרד המעטירה ובהחזרת העטרה ליושנה.

אביחי שמעוני
ביתר עלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.