רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 באוקטובר 2018

מאיר פרוש בא חשבון עם אנשי דגל התורה

סגן שר החינוך מאיר פרוש מסיר את הכפפות: בראיון נרחב בקול ברמה הוא תוקף את דגל התורה שנטשו אותו, ומדבר על הכל – הקרע עם דגל הפשרה, הבחירות בירושלים, הסכסוך אלעד והמחלוקת הפנים חרדית.
על המשבר באלעד אמר פרוש כי שלומי אמונים הלכו יד ביד עם דגל עד שהאחרונה החליטה לנטוש את הברית ביניהם. "זה לא סוד ששומעים מחלק אנשי דגל שהם מקופחים במועצת העיר לאחר שהצענו להם 50 50 במועצת העיר הם עברו לנושא המיקומים. אני לא מכיר פעולות שעשיתי שפוגעות בגדולי התורה", אמר פרוש.
פרוש טען כי הפיצוץ בין דרעי לבנו הגיע לאחר שדרעי החליט לנשל אותו ואת אבי דיין מהנהלת העיר. "בבית אצל דרעי היה נקמות בישראל פרוש ובאבי דיין", סיפר פרוש, "דרשו שלא יקבל מ"מ, ושלא יקבל תכנון ובניה. לא חושב שמנהיג יכול לעבוד על סמך קנאות ונקמות, גאה להיות באגודת ישראל, אני לא בש"ס".
סגן השר הרב מאיר פרוש הוסיף עוד כי השנאה בין המחנות חצתה קווים אדומים. לטענתו , לדגל יש תזה שדייטש שונא ליטאיים. אני לא מכיר פעולות שעשיתי שפוגעות בדגל".
פרוש גם שיתף על התחושות ברחוב החסידי ועל השטח שבוער. "זה לא סוד שאנשים אומרים לי תראה מה עושים לשלומי אמונים, תבקש מיעקב אשר לפנות את מקומו בכנסת, אנחנו שומעים לגדולי ישראל ואין לי עניין בזה".
לסיום, התייחס למשבר הגיוס ואמר: "מועצת גדולי התורה תתכנס ביום ראשון ונראה מה יגידו לנו הרבנים. אני מאוד סקפי לגבי הצעות חדשות אם ביבי רוצה בחירות אז יהיו אין לנו אפשרות לעשות הרבה פשרות בנושא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.