רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוגוסט 2018

חוצפתה של 'דגל התורה' לכולם גדולי תורה לא רק לכם!!! אם האדמו"ר מגור אינו גדול בתורה בשבילכם שלא תבואו בטענות אם יבואו חשבון עם ר' חיים קנייבסקי

צר לי שאני צריך לכתוב על כך ולהרחיק עד כדי כך, אבל נראה כי אין עוד ברירה וחייבים להפשיל שרוולים ולהחיל לעבוד להעמיד את אותם חוצפנים במקומם. חשבנו כי הענין נרגע וסוף סוף כל אחד מכבד את רבני האחר, אף אחד לא מבקש מכם שתשתחוו לרבני הצד האחר, אבל להתנהג בדרך ארץ חייבים, כי אם זה לא מקובל עליכם, אז אל תשכחו שלמקל שני צדדים

אקדים, שאם זה היה רק מיכי אלפר מחיפה לא הייתי עושה מזה ענין מפני שהוא לא שוה שבכלל יסתכלו לכיוונו, מי שיכול לדבר בשפה שכזו רק בגלל איזה סכסוך קטן בחיפה עם ראש העיר מוכיח כי משהו חולה בו. הענין כאן הוא שתיקתם של ראשי דגל התורה שמכך משמע כי ניחא להם, הם מסכימים עם הדברים, אז אין ברירה אלא להעמידם על מקומם

השאלה הנשאלת היא, האם הרבי מגור גדול בעיניכם? אם הוא אינו גדול בתורה בעיניכם אדרבה תאמרו זאת, ואל תבואו בטענות אם תשמעו מילים ונוסח כפי שהיה בתשמ"ט, אם אתם רוצים לשוב לנוסח הזה בבקשה, נשלוף את החרבות ובואו נראה מי יעשה זאת יותר טוב, חשבנו שעברנו את אותה תקופה וזו לא תשוב, מתברר כי אתם חפצים לשוב לזמן ההוא, ואם כן בואו נדבר גלויות ובצורה הכי ברורה

ברשימה זו לא אפרט ולא אכנס לפרטים מפני שלי אין ענין בנוסח הזה, אני כותב שורות אלו אך ורק בשביל להעמיד את מי שצריך במקומו להבין ולדעת, שאם בעיניכם גדולי החסידים אינם גדולים ורק לכם גדולים, אז בעיני החסידים הגדולים שלכם לא יהיו גדולים. בימינו לצערנו לכל אחד הגדול שלו, אתם הליטאים הכתבתם את הנוסח הזה עוד בתקופת שלמה לורנץ, אז בבקשה תשמרו על הכלל הזה, אבל תכבדו את השני, ונוסח מן הסוג של אלפר או כל מי בדגל התורה כאילו שרק לכם גדולים ולאגודת ישראל אין גדולים לא יעבור אפילו יום אחד, מפני שתחטפו כפי שלא חטפתם מעולם

כואב לי שצריכים לשוב לאותן תקופות, אבל אתם אלו שמובילים לכך. וכאשר סיעה מחליטה ועושה אז אין זו פגיעה בגדולים אלא לכל סיעה הגדולים שלה והם מחליטים עבורם, וכמו שלא נאמר שכאשר אתם עושים משהו שפגעתם בגדולים של אגודת ישראל עליכם לקלוט ולהבין שכאשר בחיפה אגודת ישראל החליטה לתמוך ביהב אין זה פגיעה בר' חיים קנייבסקי אלא זכות מלאה של מפלגה שהגדולים שלה מברכים על החלטותיה

אל תכניסו גדולים לבוץ המלוכלך הזה של בחירות, מספיק שהעסקנים מתלכלכים, אם יש לכם טיפת ראש ורוצים לשמור על כבוד הגדולים, אז בבקשה תוציאו אותם מן הויכוח הפנימי מפלגתי, לטובתכם ולטובת כלל ישראל

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.